Voorstellen! :)

Een berichtje om mijzelf even voor te stellen op dit mooie forum! :slight_smile:

Mijn naam is Kevan Gallagher, ik ben 25 jaar oud en studeer Sport, Management & Ondernemen op de Hogeschool van Amsterdam. Ik woon ook in Amsterdam en heb een passie voor sport en voor ontdekkingen.

Tot nu toe heb ik nog niet erg veel van de wereld gezien doordat ik vast zat aan vaste banen ed. Wel ben ik twee jaar geleden een maand naar Amerika geweest waar ik Colorado, Wioming en South Dakota heb afgereisd. Daarnaast heb ik met mijn sport (Rugby) een aantal mooie trips mee gemaakt naar onderandere Budapest en Duitsland en heb ik de standaard vakanties naar de zuid Europese landen gedaan.

Aangezien ik niet zo lang geleden 25 ben geworden en dit het laatste jaar is dat ik gebruik kan maken van het goedkope interrail tarief heb ik besloten om een mooie reis te gaan plannen voor deze zomer.

Hoe ik het nu voor me zie is om vanuit Nederland naar Berlijn te gaan Liften. Daar een paar dagen te blijven. Vervolgens vanuit Berlijn de interrail in te laten gaan en via Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Roemenië en Bulgarije naar Istanbul te reizen en vervolgens vanuit Istanbul weer terug naar Amsterdam te vliegen.

Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met trein reizen en door vreemde landen je weg vinden dus heb ik op dit forum een profiel aangemaakt om wat informatie in te winnen en misschien hebben mensen wel goeie tips die mij helpen bij mijn reis.

Ik ben van plan om deze trip samen met een meisje te doen die ik een tijdje geleden heb ontmoet. Maar er bestaat ook nog een kans dat dit een vriend wordt. Één ding is zeker en dat IK ga met IEMAND :).

Hello Kevan
Welkom op wereldwijzer,
Nou heel wat landen die op je programma staan als ik dit allemaal lees!
Nu Kevan,je kan altijd in een bepaalde landenforum een berichtje plaatsen als je met vragen zit.
Weet zeker dat de mensen je vragen zullen beantwoorden.
Suc6 nog met je trip en laat nadien iets weten hoe je reis door deze landen is verlopen!
groet:georgessiam.:chin: