Ik ben Kim, woon in Noord-Brabant, 20 jaar en studeer toerisme.
Op 5 augustus vertrek ik naar Berlijn, van daaruit ga ik na een paar dagen steeds naar een andere stad.
5 - 7 augustus Berlijn 8 - 10 augustus Wenen 10 - 12 augustus Budapest 12 - 15 augustus Praag
**15 - 20 augustus **Dublin
Natuurlijk zou het gezellig zijn als we een stad samen zouden kunnen verkennen.
Mocht je in deze periode in dezelfde stad zijn, verneem ik dat natuurlijk graag. Lijkt me erg gezellig!
Ik vertrek vanuit Utrecht met de bus naar Berlijn, vanaf Berlijn per trein naar Wenen.
Vanuit Wenen ga ik per bus naar Budapest, van daaruit ook per bus naar Praag.
In Praag neem ik het vliegtuig naar Dublin en het vliegtuig terug naar Eindhoven Airport.
Hey, ik vind het zeker een leuk idee. Enkel nog even kijken of ik vervoer naar Berlijn kan vinden, ik vermoed dat de bussen ter plaatse wel te regelen vallen. Voor Dublin pas ik wel, ben er al wel paar keren geweest. Heb je alle hostels etc al geboekt, of dat zie je ter plaatse nog…
Grtz
Ik vertrek wss vanavond nog naar Berlijn met de bus, ik plan wel om er langer te blijven aangezien ik er nog een oud studiegenoot heb wonen, mss dat ik wel nog Praag of budapest doe, want ik zou ook graag nog naar talin en Sint Petersburg gaan,