Stedentrip Berlijn, Wenen, Budapest, Praag en Dublin

Hallo,

Ik ben Kim, woon in Noord-Brabant, 20 jaar en studeer toerisme.
Op 5 augustus vertrek ik naar Berlijn, van daaruit ga ik na een paar dagen steeds naar een andere stad.

5 - 7 augustus Berlijn
8 - 10 augustus Wenen
10 - 12 augustus Budapest
12 - 15 augustus Praag
**15 - 20 augustus **Dublin

Natuurlijk zou het gezellig zijn als we een stad samen zouden kunnen verkennen.
Mocht je in deze periode in dezelfde stad zijn, verneem ik dat natuurlijk graag. Lijkt me erg gezellig! :slight_smile:

Groetjes,

Kim de Laat

hoi kim

je reis ziet er leuk uit
hoe ben je van plan om te reizen ?

Hallo,

Ik vertrek vanuit Utrecht met de bus naar Berlijn, vanaf Berlijn per trein naar Wenen.
Vanuit Wenen ga ik per bus naar Budapest, van daaruit ook per bus naar Praag.
In Praag neem ik het vliegtuig naar Dublin en het vliegtuig terug naar Eindhoven Airport.

hoi kim de laat. ik ben edwin 26 jaar en wil met mijn camper op reis. misschien kunnen wat met elkaar afstemmen? gr edwin

mijn tel 0652195605

Hey, ik vind het zeker een leuk idee. Enkel nog even kijken of ik vervoer naar Berlijn kan vinden, ik vermoed dat de bussen ter plaatse wel te regelen vallen. Voor Dublin pas ik wel, ben er al wel paar keren geweest. Heb je alle hostels etc al geboekt, of dat zie je ter plaatse nog…
Grtz

Ik vertrek vanavond 23.55 vanuit Utrecht naar berlijn. Alle hostels heb ik reeds geboekt.

Ik vertrek wss vanavond nog naar Berlijn met de bus, ik plan wel om er langer te blijven aangezien ik er nog een oud studiegenoot heb wonen, mss dat ik wel nog Praag of budapest doe, want ik zou ook graag nog naar talin en Sint Petersburg gaan,

Als je het leuk vind om te meeten kan je me even een privé berichtje sturen om nummers uit te wisselen. Groetjes, kim