Stedentrip november

In november zou ik graag met een reisgenoot (25-35 jr) een leuke stad in Europa bezoeken. Ik denk aan steden als Berlijn, Londen, Dublin, Rome, Riga. In overleg komen we hier wel uit. Zit jij hier ook aan te denken, dan hoor ik graag van je. Groeten, Mark (30 jr)

hallo mark,
waar gaat je voorkeur voor uit? hoe wil je gaan? vlieg/bus/auto? en wat betreft de overnachtingen, ook al over nagedacht?
ben zelf ook 30 jaar, en zie een stedentrip wel zitten.
btw weekend of week?
groet bjorn

Hoi Björn,

Leuk dat je hebt gereageerd. Mijn voorkeur gaat uit naar vliegen (Ryanair/Easyjet) maar bijv. met de trein naar Berlijn zie ik ook wel zitten.
Ik zit te denken aan een lang weekend (vrijdag - maandag of donderdag - zondag), met verblijf in een simpel hotel, B&B of hostel.
Ergens tussen half november en eind november.
Heb jij een voorkeur voor bepaalde steden?

Groeten, Mark

Hallo,

Even bericht gevolgd. Heb ook wel zin om nog wat kort te reizen dit jaar. Geen voorkeur, maar Duitsland trekt me wel aan.

Ben er net 32 geworden, afkomstig uit België. Hou me gerust op de hoogte van de plannen!

Groet,
Bart

rome heeft uiteraard wel de beste kansen op beter/warmer weer, net eens snel gekeken voor tickets, even Eindhoven genomen als vertrek punt, en dan wo 20e om 9uur vertrekken en op zondag om 16u terug, kom je uit rond de 70 euro.
andere plaatsen staan ook nog open, vanaf waar wil je vertrekken? ik kom uit maastricht, dus Eindhoven is voor mij goed te doen.
groet

Hallo Mark,
Heb je al een paar keer een bericht proberen te versturen, maar je inbox is vol…
Kijk hier eens naar, als je wilt tenminste :slight_smile:

groet

Hoi mark

Een steden tripje zie ik ook wel zitten, maar toch niet perse in November,?

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Ik heb m’n inbox opgeschoond, dus nu zou het moeten lukken. Ik kom snel terug op jullie reacties.

Groeten, Mark

Helaas gaat deze reis niet meer door.
Maar ik sta open voor alternatieven.

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer