Ik ben Marloes, 25; heb in december 1,2 weken vrij van mijn werk en wil dan ff lekker helemaal weg, naar een mooie plek.
Aangezien het hartje winter is in december en ook volop kerstsfeer in de meeste steden leek mij het leuk een stad te bezoeken. Ik dacht aan Londen/Berlijn/Barcelona/Brussel/Antwerpen (misschien heb jij nog een ander idee?). Wat het uiteindelijk wordt kunnen we nog afstemmen en ligt wat mij betreft ook aan de prijs van de reis.
Heb jij zin om samen te gaan? stuur dan een mailtje [EMAIL=“marloes_c50@hotmail.com”]marloes_c50@hotmail.com kunenn we eens ff kennismaken
Ik wil graag half december weg, vanaf 17 december en dan voor midweek tot 1,5 week
Indien je oproepje nog geldt, mag je contact met mij opnemen.
Mijn mailadres [EMAIL=“adavu1@hotmail.com”]adavu1@hotmail.com
Ik ben 24 jaar, en zou graag een stedentrip willen doen in de maand december.
Tip: SEVILLA, één van de oudste en mooiste steden van Europa met in december een nog redelijke temperatuur (op dit moment is het 22 ºC en in december overdag min. 5ºC max. 18ºC).
Dank jullie allemaal heel erg voor alle reacties!
Veel van jullie heb ik een persoonlijk berichtje teruggestuurd, anderen hoop ik via dit forum in een keer te bereiken;
Ik heb inmiddels een reis gepland, ga een week naar Marrakesh in december (ook daar als het goed is nog goede temperaturen)!
Wel grappig…ik had het in mijn oproepje over kerstsfeer…nou die heb je daar dus helemaal niet natuurlijk…Ga met een vriendin die ineens aangaf dit toch wel errug leuk te vinden. Dus ben voor nu helaas niet meer op zoek naar een reismaatje… Maar voor een andere vakantie ga ik zeker weer een beroep doen op dit forum (werkt goed!)
Hoop dat jullie ook een mooie stad mogen gaan bezoeken met een leuk reismaatje!