Voorstellen

Hoi,

Ik ben Ellen, 42 jaar, en ik ben geinteresseerd in de hele wereld. Lekker breed he?! :slight_smile:
Serieus, ik vind heel veel interessant, lezen over reizigers, over andere landen, andere cultuur, ploitiek, religies, echt van alles.

Toen ik 21 was, heb ik 6 maanden in Israel en Egypte verbleven. Eerst in een kibboets, later rondgetrokken. De laatste jaren doe ik jaarlijks een stedentrip.

Mijn droom is om over een paar jaar een half jaar, alleen, de wereld rond te trekken. Plan is om te starten met de Trans-Siberie of Trans Mongolie-express, en daarna vanuit Beijing door te trekken naar Nepal, Indonesie en Australie ofzo. Hoe ik het ga aanpakken weet ik nog niet, dus tips zijn welkom.

Stedentrips vind ik dus ook leuk, en ook hier zijn tips welkom. Ik ben al geweest in: Londen, Lissabon, Istanbul, Wenen, Florence, Rome, Parijs.

Mocht je meer willen weten, laat het me dan weten!

groet,
Ellen

hoi Ellen, welkom op Wereldwijzer! Voor je treinreizen kun je het beste even kijken op ons Rusland forum, daar staan wel enkele topics.
Daarna kun je meteen door naar ons Azie forum, van daaruit is het makkelijk navigeren tussen de diverse landen in Azie.

Hi! Mijn naam is Anne, ben 35 jaar en ben geïnteresseerd in Azië. Heb al heel wat landen bezocht in Europa en heb een rondreis gemaakt door Zuid-Afrika. Mijn volgende reis wil ik plannen in Thailand.
Ik ben op dit forum gekomen door een vriend en ben heel benieuwd of ik leuke ervaringen kan lezen.
Groet, Anne