FF Voorstellen

Hallo iedereen,

Heb me zojuist aangemeld op wereld wijzer.

Ik werk als 2de stuurman op vrachtschepen en vaar de hele wereld rond.
Werk 3 maanden aanboord en heb daarna 2 maanden vakantie en genoeg geld
om te reizen. Want dat is het liefste wat ik doe. Reizen !

Heb eerder een reisgemaakt door Australie en Nieuw zeeland. voor 3 maanden.
Half jaar geleden heb ik een interrail pas gekocht en een maand lang allemaal grote steden in europa bezocht. (Frankfurt, Wenen, Boedapest, Istanboel, Athene, Rome, Florance, Piza en Parijs)

Ben nu geld en vakantie dagen an het sparen om over 8 maanden weer een reis te maken.
Planning is:

Trein naar Moskou, dan Transsibirie express (Mongolie express)
China, Japan, Vietnam, Cambodja, Thailand en India

Heb er 5 maanden vakantie voor. Waarschijnlijk veelste weinig tijd en zou ik ergens halverwege terug moeten vliegen. Zie wel hoever ik kom.
Zou nog het mooist zijn om met schepen, treinen, bussen en auto’s te reizen en zo te voorkomen dat ik een vleigtuig neem. Want dat vind ik de meest saaie manier van reizen.

Leuk om meer reislustige mensen te spreken op dit forum. Er is nog zoveel te zien :smiley:

Sietse

Hallo Sietse, welkom op Wereldwijzer!

Lijkt me heerlijk om zo lang achtereen op reis te kunnen. Heb je het Azië Forum al ontdekt? Daar kun je je vragen stellen en tips lezen. Je kunt natuurlijk ook je eigen ervaringen delen bij Australië Forum, Nieuw Zeeland Forum en Europa Forum. Daar hebben andere mensen weer wat aan. Veel plezier met de voorbereidingen en op je reis.

Groetjes, Leontien