Hoi iedereen!
Ik heb me hier vandaag ingeschreven omdat dit me een leuke site lijkt om reisgenoten te vinden en me te laten inspireren door reisplannen van anderen.
Qua reizen heb ik tot nu toe veel werkvakanties gedaan (bouwvakanties maar ook sociaal zoals Engels geven in China, weeskinderen entertainen in Roemenië, gehandicapte kinderen begeleiden op vakantie in Kroatië enz) Vorig jaar heb ik voor ’t eerst een verre rondreis gemaakt door Thailand/Laos met een groep via shoestring en dat is zo goed bevallen dat ik vaker dat soort reizen wil gaan maken. Eventueel weer met een georganiseerde reis, maar het lijkt me leuker om met een klein groepje zelf globaal een route uit te stippelen. Wat ik dit jaar precies wil gaan doen weet ik nog niet, Thailand lijkt me wel weer leuk, ik heb nog maar een klein stukje van dat land gezien, eventueel in combinatie met een land als Cambodja. Indonesië (Java, Bali, Lombok) trekt me ook wel en een treinreis door China lijkt me ook gaaf (van Beijing naar Hong Kong.)
Interrailen door Europa is ook nog een optie die me aanspreekt, simpel te organiseren en het lijkt me een mooi avontuur.
Wie weet tot spreeks hier!
Groetjes Klaas