Even voorstellen...

Leuk dat er zo’n forum voor het zoeken van reisgenoten bestaat! Tot nu toe ben ik steeds met vrienden en vriendinnen op reis geweest (onder andere naar Nepal, Australie, Nieuw-Zeeland, Amerika, Canada, Sri Lanka en Japan), maar dit keer is het niet gelukt iemand leuks te vinden voor mijn avontuur naar Thailand! Ik wil erg graag in oktober voor ongeveer 3 weken naar Thailand en het lijkt me leuk om daar een aantal delen van de reis door te brengen met wat reisgenootjes :). Ik houd ervan om veel van het land te zien, maar wel op een ontspannen manier. Ik woon momenteel sinds een paar maanden in Utrecht, na 10 jaar in Nijmegen gestudeerd en gewoond te hebben. Ik heb werk gevonden bij het Nederlands Instituut van Psychologen, maar er moet natuurlijk ook vakantie gevierd worden! Laat het me weten als het je leuk lijkt de vakantie met mij door te brengen.

Welkom op Wereldwijzer, Nicole! :slight_smile:

Het lijkt me handig om even een oproepje te plaatsen in het Reisgenoten Forum. Misschien vind je hier een leuke reisgenoot of zelfs meerdere reisgenoten met een soortgelijk plan. Voor meer informatie wat betreft Thailand, kun je terecht in het Thailand Forum. Hier vind je de kenners en wellicht helpt het je nog wat verder te oriënteren op je voorgenomen reis.

Veel plezier en succes!