Hey allemaal,
ook ik zou mij even voorstellen! ![]()
Mijn naam is Wendy, 28 jaar en woon in Houten (vlakbij Utrecht)
Ik heb mij aangemeld op deze forum, omdat ik van plan ben om volgend jaar 1 a 2 maanden door Thailand/Bali te reizen. Helaas in mijn vrienden kring wil er niemand mee (relatie, geen geld, kan niet door werk etc). Daarnaast moet ik toegeven dat ik het leuker vind om met iemand samen te reizen dan alleen. Dus mocht er iemand rond mei/juni/juli die kant op gaan en ook nog een reisgenootje zoeken let me know ![]()
De plaatsen waar ik al geweest ben zijn; New York, Curacao, Aruba, Rome, Turkije (Istanbul, Kusadasi, Alanya), Spanje (Mallorca, Ibiza, Salou, Calella daar heb ik 5 maanden gewoond voor stage, Madrid, Barcelona, Toremolinos, Malaga), Parijs en chersonissos (hier heb ik 2 zomers gewerkt voor Starbeach)
Ik ben meer het type voor een strandvakantie, maar wil zeker ook culturele dingen doen. Vind het eerlijk om een stad/land te verkennen, maar een paar dagen op het strand bakken love it!
Nou ik ga hier rond kijken en informatie verzamelen over Thailand en Bali en hopelijk leer ik mensen kennen die ook die kant op gaan ;).
Groetjes Wendy