ik zal mij zelf voostellen ik ben kellie holt man van 20 kom uit amsterdam en denk al geruime tijd er over na om in een kibboets te gaan werken. ik hoop op het forum info te verkrijgen over de do’s en dont’s van het werken in een kibboets en waar ik het best een kan gaan.
bezochte landen zijn: frankrijk, spanje, turkije, tunesie, italie, en oostenrijk
naast het werken in een kibboets zou ik graag een keer ontwikkelingshulp in de bouw willen doen,ik heb niet echt een voorkeur waar maar het liefst wil ik wel met het herstellen van de infrastructuur en huizen bezig zijn.
Hoi Kelly,
Welkom op wereldwijzer.nl
Een werkvakantie in Israël is een leuke ervaring die je later kan zetten op je cv!Zelf ben ik eerlijk gezegd nog nooit in Israel geweest,maar heb al wat documentairs gezien over Israel.Wanneer de kibboets een beetje centraal ligt zijn uitstapjes naar grote steden makkelijk te doen. Israël is een echt toeristisch land waar veel te bezichtigen is. Het land kent talloze interessante plaatsen die dateren vanuit de tijd van de Bijbel. Er zijn dus veel oude steden te bezichtigen waarbij Jeruzalem natuurlijk de mooiste is. Daarnaast zijn er talloze musea die de moeite waard zijn.
Als je eventueel nog vragen moest hebben,dan kan je altijd een berichtje posten in het wonen en werken forum hier op wwz,zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk. Of je kan een bericht plaatsen in het Israelforum zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Nog veel suc6 in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.