Voorstellen en cruise/reis naar Japan.

Hallo reizeigers,

Min naam is Annette en wij (mijn man en ik)gaan dit voorjaar voor het eerst naar Japan met een cruise :varen:en een bezoek naar Tokyo en Hiroshima.
Ik hoop voldoende informatie te vinden om mij voor te bereiden naar dit land.
Elk jaar gaan wij met veel plezier naar de USA maar we gaan nu even “vreemd”.

Een cruise naar Japan? Niet de meest gebruikelijke manier om het land te bezoeken, maar volgens mij moet zeker de tocht naar Hiroshima door de Seto Binnenzee erg mooi zijn. Veel plezier alvast, en mocht je nog vragen hebben, dan zien we je uiteraard graag terug op het Japan-forum!

Wij hebben ook al gecruised naar Japan en doen dit opnieuw eind oktober. Japan is prachtig en je kan best zelf rondreizen en uitstappen ondernemen. Probeer je reis te verlengen, zodanje aeker naa Kyoto kan gaan. Echt de moeite waard !

Wij gaan op 11 juni 2014 met de Diamond prinsess.

Wij eind oktober met Celebrity Millennium, vorige keer met HAL Statendam. Veel plezier !

Hoi Annette,
Leuk dat je met de cruiseboot richting Japan ga varen !
Heb je ondertussen al het Japan Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
Succ6 nog met de voorpret,Annette!
groet,georgessiam.

Hallo Nadine,

Wij kunnen een tour doen naar Kyoto vanuit de haven Maizuro.(duur van de tour; 10 uur met motorcoach)
Nu is dat te boeken met of zonder begeleiding, wat zou jij ons aanraden?

Hallo, wij zijn nog niet met een schip aangekomen in Kyoto, dus ik zou het niet weten. Vorige keer hebben wij in Kyoto alles zelf gedaan en rondgewandeld, maar wij waren er wel 3 dagen. In november zijn wij terug in Japan en dan gaan wij lokaal een transport regelen , omdat wij met 6 personen zijn, is het meestal niet al te duur om een individueel vervoer te boeken. Veel plezier in Japan !