Indonesië is aardig op weg om toeristen te weren. Bovenstaande partijen hebben een voorstel ingediend om een alcoholverbod in te stellen voor het hele land. Zie HIER het bericht in de Jakarta Post…:slapen:
Tja. Het visum gratis maken om de stroom toeristen te laten groeien en dan een alcoholverbod. Niet logisch.
Ook dat kan niet doorgaan, het is tegen de wet… Het lijkt wel of deze regering, waarvan men zeer hoge verwachtingen had, er alles aan doet om in een isolement te geraken. Ik heb mijn plannen om weer naar Indonesië te reizen uitgesteld voor onbepaalde tijd. Als de prijzen blijven stijgen en de onrust en onvrede toeneemt, vrees ik het ergste en het zou me niet verbazen dat de militairen een greep naar de macht doen. Misschien wel onder leiding van Prabowo. :frown:
Wij komen al 15 jaar op rij in Indonesië maar als dit werkelijkheid is dan gaan wij voor 2016 andere plannen maken! Het is niet omdat ik zo’n enorme bierdrinker ben, wat niet zo is maar meer om het idee erachter! Gewoon griezelig!
Het toerisme loopt terug maar men wijt dat aan de Ramadan. De twintig miljoen die president Widodo denkt te mogen verwelkomen kan hij wel op zijn buik schrijven. :dag: Intussen zijn de prijzen voor de dagelijkse voeding enorm gestegen en heeft de regering (?) de accijnzen op alcoholische dranken verhoogd met 125 tot 150 %… :retard:. Bier is alleen nog verkrijgbaar in de grote supermarkten en waarschijnlijk ergens illegaal onder de toonbank.:tssk:
Het is alweer een poos geleden dat de PPP en PKS een voorstel hebben ingediend tot drooglegging. Ik ben benieuwd of er ook Indonesia-reizigers zijn die hiermee geconfronteerd zijn. :bier:
Bovenstaande partijen blijven mekkeren om een totale drooglegging in te voeren, de *hotelbranche *vreest het ergste…:tear: De link HIER werkt hopelijk wel…:nadenken: Dus NIET!
The Jakarta Post googelen en dan het onderwerp “Tourism will ‘collapse’ if alcohol bill passed: PHRI” aanklikken