ik heb deze zomer een hele leuke jongen leren kennen in sousse en we hebben nog steeds contact(vooral via bellen) maar omdat dit erg duur is kan dat niet zo vaak…waardoor ik soms een tijd niks van hem hoor …
Ook begint iedereen die ik het vertel direct over… hij heeft direct weer een ander en blablabla…al die vooroordelen moet ik elke keer aanhoren en daar wordt ik niet vrolijker van…
Ikzelf kom al lange tijd in Tunesie en heb daar zowel leuke als minder leuke dingen gezien en meegemaakt van de jongens/mannen daar.
Natuurlijk zijn er altijd van die jongens die alleen maar een meisje willen voor de vakantie. Ik ken er genoeg die de ene uitzwaaien bij de bus en zich vervolgens opmaken om de volgende groep te ontvangen.
Maar ook jongens die zeer serieus omgaan met dit soort dingen. En een relatie die ze hebben met een meisje in het buitenland ook gewoon zien als liefde…en niet als ‘scharrel’ met een Europees meisje.
Ga bij jezelf na hoe het contact tussen die jongen en jou verlopen is. Jij bent de enige hier die over hem kunt oordelen. Hoe schat je hem zelf in?! Je moet goed voor jezelf nagaan wat je eigen gevoel zegt. Maar vooral ook wat je eigen gevoel voor hem is. Een relatie op afstand is niet het makkelijkste.
Zelf heb ik ook een vriend in Tunesie. Ik weet dat het ontzettend moeilijk is. Ik ben nu iets meer dan twee weken terug. En mis hem ontzettend. En dat wordt iedere dag alleen maar meer. Wij bellen zo’n beetje iedere dag. Is een hele dure grap dus. Maar heb er elke cent voor over.
Naar opmerkingen van anderen kun je het beste niet luisteren. Natuurlijk heeft iedereen zijn/haar mening erover, maar jij bent de gene die de relatie heeft.
Ik persoonlijk vind het toch wel wat zeggen dat jullie nog telefonisch contact hebben. Doet hij toch moeite contact met je te houden. Wacht af hoe het contact verloopt.
Hij kwam op mij best wel serieus over maarja…je kent hem anderhalfe week en das natuurlijk niet veel… hij vroeg wel naar dingens als of ik veel jongens had gehad en of ik nog maagd was en dat soort dingen, ik weet niet of dat wat betekent maarja…ik kan hem op dit moment niet bereiken, omdat zijn telefoon al een paar dagen uit staat en dat maakt me wel onzeker…offie het met opzet doet of nie…HELLUP!!!
Volgens mij moet je hem nu niet bellen! Als hij belt is alles ok en als hij niet belt weet jij ook waar je aan toe bent! Het is te hopen dat hij geen ander heeft (met Tunesiers moet je daar altijd voor uitkijken!!!). Maar hopelijk laat hij snel wat van zich horen!
Ik heb ook een relatie gehad met iemand die ik op vakantie heb leren kennen, da was in oktober 2003. hij kwam ook uit El Kef…
In heb begin ging het goed, maar mijn gevoel voor hem werd minder, en ik werd hier in NL verliefd op een ander. ook omdat het zo moeilijk is om met die afstand een relatie te hebben. alhans voor mij, was er toen nie aan toe. ook omdat hij bezig was met dat ik de ware voor hem ben enzo. ik heb het contact verbroken. afgelopen zomer was ik er weer en heb hem gezien. hij wil nogteeds niet geloven dat het over is, we hebben een beetje ruzie gehad en dat was einde verhaal. Maar er zijn veel mensen die wel een relatie hebben. het is alleen lastig omdat je niet kan controleren zegmaar of hij alleen jou heeft. want ze kunnen van alles roepen. Ook vroeg hij aan mij hoeveel jongens k al heb gehad enzo. t is voor hun heel bijzonder als een meisje “ongeschonden” is en dus nog maagd. sommigen kicken erop om dan je eerste te zijn, en je vervolgens in de stront te laten zakken. en inderdaad.ik dacht ook dat ik die jongen goed kende, maar later bleek dus ook van niet. Dus… kijk uit, je kent hem tenslotte niet lang, en je zit op een roze wolk. Denk goed na voordat je je aan hem hecht enzo. misshcine gaat het ook goed, ik zeg niet dat iedereen zo is… maarja, wil je wel waarschuwen, want het voelt niet leuk als je gebruikt word.
Mijn email adres is sweetyfemmie@hotmail.com.
vind je het leuk om te mailen? stuur je dan ook jou mail adres mee?
ben wel benieuwd wat voor leuke jongen je hebt ontmoet!
groetjes LuvieLuv
dan kan ik je meer vertellen als hier…ga nie me hele prive leven vertellen…snappie