Ik heb een vriend die in tunesië woont maar elk jaar voor 10 maanden in turkije werkt. Hij is geen streng moslim maar ik heb geen idee of z’n ouders dat wel zijn!
Kan iemand mij wat over de cultuur daar vertellen zoals over hoe tunesiërs en hun ouders meestal denken over relaties met meisjes uit andere cluturen??
Mijn vriend is 21 en ik zelf word binnenkort 16!
Ik hoop dat jullie hierop reageren
Groetjes Sharon
Kijk eens op de volgende groepen, daar vind je zowel mensen die veel in Tunesie komen of er vandaan komen.
Anders kan je je vraag ook stellen op www.tounes.be
groetjes
Begin er nooit aan !!!
Niet vertrouwen
Asjeblieft niet iedereen over 1 kam scheren.
Ook hier in Nederland zijn genoeg mensen genoeg die niet te vertrouwen zijn
Kan het niet laten even te reageren. Heb vele landen bezocht en derhalve kennis gemaakt met vele culturen, en helaas staan de Tunesiers bij mij op de onbewiste eerste plek wat betreft onbeschoftheid en met name onbetrouwbaarheid. Ik heb geen zin om als een ouwe lul met een vingertje te gaan zwaaien, maar als jij 15 bent en hij 21 is en uit Tunesie komt… good luck.
Nou zeg, dat is wel erg cru gezegd, en ik ben het ook totaal niet met je eens. Ook ik heb vele landen bezocht en overal ter wereld vind je onbetrouwbare en onbeschofte figuren.
Ik ervaar ze als vriendelijke en gastvrije mensen, natuurlijk zit er wel eens eentje tussen die niet te vertrouwen is. Bovendien vraagt ze alleen hoe men daar denkt over relaties met ander culturen. Even waarschuwen oke, ze is nog erg jong, maar om nou meteen op die manier een heel volk de grond in te trappen. Tsja sorry hoor ik kan daar nou eenmaal niet goed tegen om alle mensen over 1 kam te scheren.
Ik sluit me aan bij Marianne, het meisje is jong dus een waarschuwing is hier op ziijn plaats. Ze vraagt om raad en nlichtingen , laten we haar die geven punt uit, beslissen moet ze zelf.
Uit eigen ervaring weet ik dat er warme en zeer sympathieke mensen in tunesie wonen. Profiteurs en onbeschofterikken vind men in ieder land, ook hier. Maar ze zijn niet allemaal zo. Mijn dochter is 20, heeft een tunesische vriend van 21 en het is een droom op aarde, zowel met hem als met heel zijn familie, dus waarom niet.
zoefke
Vind Dat nou niet zo hele leuke reactie genoeg mensen in nederland of waar dan ook zijn ook niet te vertrouwen !