Tunesische mensen in Nederland

zijn er mensen uit tunesie die heel lang hier wonen
ik woon zelf hier al 13 jaar maar ik ken helaas geen vrouwen of manen uit tunesie ,zijn er mischien ook hier soort clubs cafes…waar tunesische mensen elkaar ontmoeten

weet niet waar je vandaan komt maar er wonen best veel tun. in nederland,
afgelopen vrijdag was er nog een concert van tun. artiesten , karim chouaieb,
habib jouini, tunesieche mizwid en monia tounisia in den haag. als je de tun ambasade belt die weten ook meer over dat feesten of conserten.
ken je niemand uit tun die hier ook woont in nederland?

ik kom zelf ook uit tunesie ,en bedankt voor de tip
gek he, ik woon al jaren hier en toch ken ik geen tunesische mensen

hallo… ik kom dan zelf niet uit tunesie maar mijn vriend wel maar die woont nog in tunesie maar inderdaad ik ken ook niet veel mensen uit tunesie ik ken er wel 2 uit belgie maar niet in nederland ik hoorde wel om me heen dat er 1 in de buurt moet wonen maar die heb ik nog nooit gezien dat is een man trouwens maar over die tunesiese feesten enzo lijkt me best een keer leuk om naartoe te gaan groetjes anita

asslema mensen heb ff een vraagje aan jullie kent er iemand een tunesische chat site?
ik hoor het wel van jullie
alvast bedankt beslema groetjes een tunsia:)

Die zijn er wel maar de adressen weet ik niet, kijk eens op de msn groepen van Tunesie/Djerba daar chat men ook en kun je een oproepje plaatsen.

Groetjes vanuit een zonnig en warm Tunesie/Djerba
Marianna

www.tounes.be

een forum voor tunesiers uit belgie en ndl,is ook een chat bij

veel plezier

Sami

choukran sami

mijn man is tunesier maar wij wonen wel in belgie,groetjes.hij is hier nu 5 jaar

Aslema :tongue:

Ik ken ook niet veel Tunesiers…allemaal undercover? :paranoid:

Hoi

Ik ben hier ook naar op zoek!!!
Zelf ben ik belgische maar mijn man is Tunesiër.

Er zijn weining Tunesiers hier in NL…maar ze zijn meestal te vinden in Amsterdam!

hier in belgie in oost vlaanderen hebben we wel veel tunesiers, in gent, wetteren ninove enzo … MAAR

in wetteren in belgie itten veel tunesiers. ken er daar een dertigtal en das echt een klein stadje. maar in brussel waar ik woon zijn er nie zoveel, meer marokkanen … ken er ween paar in brussel ma wAllah echt nie veel. kdenk dat ze allemaal in italie en frankrijk zitten. milaan marseille, palermo, parijs enzo …

Hou Tunisiano

Ikzelf ben belgisch en woon in Oost Vlaanderen, de buurt van Aalst en Ninove! Mijn echtgenoot is Tunesiër.
Toch kunnen wij er niet echt vinden hoor … in Aalst kennen we 1 Tunesiër omdat hij een restaurant heeft en dan nog iemand omdat een vriendin is gehuwd met een Tunesiër. Das alles.
In Wetteren … we zijn al eens op zoek geweest terwijl we ginder gaan shoppen zijn, maar niemand tegengekomen.

Spijtig … ik denk dat de Tunesiërs zich verstoppen!
We zouden eens een meeting moeten houden hé.
In Nederland zijn nogal regelmatig Tunesische feestjes/avonden, maar in België niet echt. Alé, ik ben er toch niet van op de hoogte.

Groetjes!

titke25: als je tunesiers op feestjes zoekt, zul je ze altijd in Arabisch feesten vinden.

:@ tunisiano: keef 7alek:)

Ik hoop er volgende week wat tegen te komen op het concert van Khaled …

hallo, ik ben tunisische man ,ik woon in nederland ik ben op zoek naar een contat met menssen uit tunisie of met tunisie temaken hebben .groetjes

asselem
als now iedereen naar mij mailje stuurt dan maak ik een netwerk van , en komen in kontakt met elkaar
gamatnl2&hotmail.com

groetjes

inderdaad …niet zo veel tunesische mensen in nederland …maar wel in den haag of amsterdam
grotejes
Mo.