Jaaaa volgens mij komen er velen dat tegen die een relatie hebben met iemand uit het buitenland.
Tip: niet naar luisteren, als jij weet dat het goed zit en je er goed bij voelt ! Ik heb door de weken, maanden en jaren heen leren zwijgen. Ik doe mn verhaal hier kwijt, en heb geluk dat mn moeder ook erg geinteresseerd is in mn relatie. En de rest kan me niet schelen wat de mensen ervan denken. Zolang mn moeder het goed vind, is het leefbaar voor mij
Hebben we trouwens zo een topic al niet gehad of vergis ik me ? Kan ook op een ander forum zijn hoor dat ik ooit eens ben tegengekomen. Don’t know anymore …
ik heb het meestal maar langs me heen laten gaan… vrienden waren het er wel mee eens maar familie niet… had na een paar maanden geen zin in die constante discussie… uiteindelijk is het toch uitgegaan hoor… maar niet hierdoor
ja ik heb hetzelfde dat meestal familie het erg vind maja ik luister er niet naar want het gaat erom dat ik gelukkig ben en dat ik me goed voel want als je naar andere gaat luisteren word je alleen maar onzeker van terwijl het juist iets moois is vind ik dan dus wat andere mensen zeggen ik trek het me niet meer aan ik heb het in het begin wel gedaan en het pakte slecht uit dus doe wat je gevoel zegt …
De welbekende vooroordelen…
Toch wel 1 van de redenen dat ik het niet zo snel tegen bekenden en familie wilde zeggen. Mijn familie weet het nu een aantal dagen en ik was erg bang voor de reactie, maar uiteindelijk viel deze best mee. Ben nu wel erg opgelucht dat ze het allemaal weten, maar er blijven altijd mensen zeggen: “Meid waar begin je aan”, “waarom zo ver weg”?
Ik snap het aan de ene kant ook wel een beetje, maar ga er zeker niet naar luisteren. Het gaat om ons gevoel voor elkaar en ik weet zeker dat dat goed zit!! En daar gaat het uiteindelijk om!!
jaa ik heb dat ook maar ik heb het toch tegen me familie gezegt maar me ouders vinden het niet erg alleen me neven werken tegen dus ja maar ik ga er gewoon voor en ik zie wel hoe het allemaal afloopt