Contact gezocht

Heej…

Ik lees zoveel dingen, en zoveel verhalen! van mensen waarvan ik denk! Hee dat heb ik ook!..:teeth:

Ik zoek eigenlijk iemand om verhalen mee uit te wisselen! en gewoon gezellig te babbelen over onze mannen!!:wink:

Want je kan bij zoveel mensen je verhaal kwijt! Ze doen alsof ze je begrijpen! Maar weetje ze voelen niet hetzelfde! en wie kan je nou beter begrijpen, als in de zelfde situatie zit…??:slight_smile:

Ik hoop een reactie van iemand te krijgen!!..

Liefs, Brenda…:smiley:

Dan zit je hier op het juiste adres ! :smiley:

Welkom !

Dankjewel…!!!

ja hier ben je zeker goed :wink:

jaja met ons kan je lekker kletsen over de boys in turkije :wink:

gr mandy

De meesten hier zitten in dezelfde situatie.
Hier begrijpt iedereen precies hoe je je voelt. De buitenwereld luisterd wel naar je verhalen, maar begrijpen doen ze het niet.
En dan heb ik het niet eens over alle vooroordelen…heel vervelend!
Maar hier kan ik gelukkig altijd alles kwijt!

ja dat is ook precies zo Dece want wat je zelf ook zegt mensen luisteren wel maar het gaat het ene oor in en de andere weer uit… en de vooroordelen ja van jaa ze nemen wat met je want dan kunnen ze naar nederland toekomen maar ik weet zeker meer als de helft wil gewoon in turkije blijven… dus ik vind het hier ook je ken lekker alles kwijt want deze mensen begrijpen je!!!

xxx ment

Het is idd goed om deze speciale dingen te delen met mensen die het kunnen begrijpen.
Veel buitenstaanders snappen er niks van en denken dat je gek geworden bent.

Er is bij mij maar 1 vriendin en een aantal collega’s die me echt begrijpen en me ook echt steunen in moeilijke tijden, de rest doet inderdaad net alsof je gek geworden bent. Ik denk ook zeker niet dat alle Turken naar Nederland willen komen, zo wil het overgrote deel het liefst daar blijven, dus allemaal onzin! Maar ja…dat zijn weer die bekende vooroordelen.
Gelukkig snapt iedereen je hier wel en kan je heerlijk kletsen en zwijmelen over je vriend in Turkije:wub:

XxX Dece

jaaa ik ben ook echt blij dat ik hier me verhaal kwijt kan want ik heb ook me beste vriendin begrijpt me en de rest ja ze luisteren wel maar het boeit ze niet…en ik vind het ook zo raar dat mensen hier zeggen ik ga nooit naar turkije dit en dat terwijl ze der nooit zijn geweest…maja ik ben blij dat ik me beste vriendin heb en jullie hier allemaal!!!

xx ment

ja het is indd zo moeilijk!
de enige die mijn verhalen wil aanhoren…haha…:stuck_out_tongue:
is mijn beste vriendin!
maar ja zij was er tenslotte ook bij toen ik HEM leerde kennen!!,…
Daarom is het zeker fijn dat je hier met mensen kan praten die in dezelfde situatie zitten!!..
Voor de rest,… kan je er geen zinnig woord met iemand anders over spreken,… Je ziet gewoon wat ze denken,…meisje hij gebruikt je alleen voor een paspoort,… denk je nou echt dat jij de enige voor hem bent…??? Hij heeft buiten jou nog 100 anderen hoor!! dat hoor je altijd!! en dat is nou net niet wat je wilt horen!!!..Waarom is er nou niet iemand die zegt … Joh wat leuk!!! ga ervoor!!! jammer…! Tuurlijk gaan er dingen fout,… maar hoeveel relaties lopen hier fout…?? of het nou een turk een nederlander of wat is!,… het maakt toch niks uit! Volgens mij zijn we nog steeds allemaal mensen…??

Ps…: Ik ga over 10 dagen naar hem toe!!!..
Ik kan echt niet meer wachten!!!
haha…

Liefs Brenda!!

jaaa brenda je heb helemaal gelijk ik heb het ook met mijn beste vriendin die kent hem ook ze was er ook bij toen ik hem leerde kennen en ja mensen komen met die vooroordelen je word er gek van niemand kan blij voor je zijn want dan komen ze weer met ja hij gebruikt ja en dat soort onzin maar ik weet precies hoe je je voelt tuurlijk mensen denken van ze kan toch niet zien wat hij doet maar je weet zelf beter hoe die is en meis als er wat is je kan me altijd mailen ik kan er met je over praten we mensen hier steunen je onwijs goed dus bij deze we zijn er voor je

xxx ment

Fijn om te horen!!!..
Deze racties hoor je niet snel! haha
Maar goed!!

laat ze maar prateN!!,… zolang ik me er goed bij voel!!!:slight_smile:
en daar gaat het toch om!!!??!

enne je kan mij ook mailen hoor!!!..:o

Liefs Brenda!!

dankjewel ik heb hetzelfde elke x mensen horen zeggen ze willen alleen naar nederland komen maar 9 van de 10 wi;l gewoon in turkije blijven dus het is allemaal niet waar ik zou zeggen meis ga ervoor het is het waard

xxx ment

Die vooroordelen blijf je toch houden, maar ik luister er gewoon niet meer naar. Het gaat erom wat ik voel en dat voelt goed. Heb me in tijden niet zo gelukkig gevoeld, ondanks dat hij zo ver weg woont. Gelukkig hebben we de live messenger met videogesprek, dus we zien en spreken elkaar bijna dagelijks een paar uur. Tuurlijk is het niet de makkelijkste relatie, maar soms lopen dingen nou eenmaal anders dan je verwacht…
Toch fijn om te weten dat je niet de enigste bent en dat er nog een heleboel andere meiden zijn waarmee je je ervaringen kunt delen:)

Zolang je jezelf er goed bij voelt,…!!
Is er geen probleem toch!
Waarom zouden andere mensen zich dan druk maken!
Versplilde energie toch…haha…

Ooohhh nog een week!!! en dan zie ik hem weer!!

xx

Zo denk ik er precies over.
Zolang je je er goed bij voelt is er geen probleem’
Wat heerlijk dat je je vriend over een week weer ziet. Ik ben zelf net een week terug en zal helaas nog moeten wachten tot februari…
Geniet ervan!!!

jaaa!!
Ik ben wel zenuwachtig!! haha
maar kan niet wachten!!
Maar zal zeker weer hele fijne tijd worden!

k ga naar Ankara,… maar als alleen wel op de weerberichten dat het er nu al sneeuwt!! haha
Nou jaa… Heeft ook zo zn charmes toch! hahaha

xxx

Brenda, mijn vriendinnen reageerden ook allemaal vreselijk idioot… Alleen mijn beste vriendin niet, maar die heeft ook vriend in Turkije. Dus die moest wel normaal reageren haha… Ik vind het ook erg jammer dat er altijd negatief wordt gesproken, ik praat er ook nooit zo vaak over met anderen. Mijn ouders accepteren het nu wel, maar in het begin ook niet hoor! Ken mijn vriend nu bijna 19 maanden, en in het begin waren mijn ouders ook tegen. Ze kennen hem nu, en vinden het wel prima, als ik maar wel op mezelf let!!

Heerlijk zeg nog maar een weekje! Die week gaat zeker wel snel hoor! Voor je het weet kun je je vriend weer in je armen sluiten!!

En laat die mensen maar praten, ze hebben geen idee!!

x

mijn vriendinnen vinden het wel allemaal leuk voor me. ik kan ook rustig met verhalen komen enzo…vind ik erg fijn.
mn moeder is het er ook mee eens…alleen zijn moeder niet zo…
maar ach…

xx