Ja mensen het nieuwe jaar komt er weer aan en dan neemt iedereen goede voornemens, waarvan de meeste in februari al weer stoppen, maaaaaar we nemen ze wel!
Ik ben benieuwd wat jouw nieuwe voornemens zijn op het gebeid van:
Ik heb het inmiddels afgeleerd om goede voornemens te hebben voor het nieuwe jaar en zie wel wat er op mijn weg komt. Natuurlijk hoop ik wel dat iedereen die ik lief heb en ken gezond blijft en het jaar goed doorkomt.
1 Gezondheid Jeetje dat is een lastige nou eigenlijk vooral volhouden zoals ik het nu doe gezond eten en sporten en proberen op gewicht te blijven
2 Liefde Ik heb wel het goede voornemen om volgend jaar iets liever te zijn voor me askim dat heeft hij wel verdient dat ik hem soms iets meer laat zien hoe gek ik op hem ben en hoeveel hij waard is voor me.
3 Werk blijft hetzelfde dus geen voornemens in doen wat ik nu ook doe
4 Overige Daar zet ik dan me dochter onder dat het met haar goed mag gaan en dat ik soms wat meer tijd voor der mag gaan hebben en dat ze net zo blij in het leven blijft staan als dat ze nu staat!!!
gezondheid: gaan ontbijten!!!
** liefde: er alles aan doen om elkaar zo vaak mogenlijk te zien!
werk: mijn vaste contract behouden zodat het makkelijker is om askim hier heen te halen!
** overig: genieten van alle mensen om me heen en hopen dat iedereen gezond blijft!
*Meer sparen!!!
*Slagen ivm school, met meer dan 75%
*Verder studeren aan de hogeschool
*Beetje op mijn lijn letten
*Enkel iets met een jongen beginnen als ik 100% zeker weet dat ik écht verliefd op hem ben, niet enkel omdat ik me eenzaam voel.
*Meer genieten van mijn leven in België, veel buiten komen, lekker sociaal zijn kortom: minder binnen zitten!
Hmmmm heb nog niet echt nagedacht over mijn voornemens voor dit jaar…
gezondheid: misschien erop letten van nog iets meer fruit te eten, sinds een half jaar ontbijt ik vaker (heb er ook op moeten letten Mutlu maar het is idd gezonder!) en ik denk dat ik voldoende beweeg én slaap dus dat zit wel snor.
liefde: jeetje… dat zou dit jaar wel heel belangrijk kunnen worden… Is nog zo pril dat ik er 1000 voornemens zou kunnen tegenaan smijten maar het belangrijkste is denk ik dat ik 100% voor m’n askim ga en er alles zal aan doen om het te doen lukken tussen ons, maar wel niet tot in het absurde.
werk: ik ben best tevreden met mijn job, ik neem me wel voor om dit jaar nóg wat meer uren te presteren (ik word per uur betaald dus hoe meer ik werk hoe meer ik verdien), enerzijds om mijn bazen tevreden te stellen, anderzijds omdat ik wel moet met m’n nieuwe appartement en auto én de veelvuldige vluchtjes naar Turkije
overige: hmmmm… geen idee! Nog wat meer koken en leuke receptjes uitproberen dit jaar?
't zal vooral op liefdesvlak een kanteljaar worden denk ik!
1/gezondheid:ik zou zo graag willen stoppen met roken,maar ik heb geen karakter.
Dat ik eindelijk van mijn pijn wordt verlost vrijdag aanstaande(operatie)ben erg bang.
Ook probeer ik volgend jaar wat minder te snoepen en op mijn gewicht wat te letten.
2/liefde:tsja die is voorbij na 61/2jaar,mijn eerste taak voor 2011 is terug een nieuw vriendin zoeken in Th.(mijn ex heeft het uitgemaakt met een simpel smsje)
3/werk:vermits ik voor de Belgische staat werk,zijn we beschermd en zullen we nooit worden afgedankt.(zou wel graag wat minder nachtarbeid willen verichten)
4/Overige:Nog meer de mensen helpen op elke gebied “in” Thailand(sorry ga ff off-topic landenforum)
Voor de rest wens ik iedereen op wereldwijzer.nl alsook het Turkijeforum nog prettige eindejaarsdagen.
groetjes:georges.
georges veel sterkte met je operatie, hoop dat het gaat helpen zodat je in 2011 geen pijn meer hebt!
En offtopic moet kunnen, je hart ligt daar, dus dan mag je het ook best noemen en ik vind het leuk dat je hier ook komt posten!
Jeetje lullig zeg na 6 en half jaar per sms uitmaken, maar ja even heen en weer vliegen kan natuurlijk ook niet zomaar… Ik hoop dat je je geluk in 2011 mag gaan vinden!!
succes met alles
groet mutlu!
Qua gezondheid, als t blijft zoals ik nu ben dan ben ik tevreden, ik hoop dat de mensen in mijn omgeving er nog lang zullen zijn.
2)Liefde, die kan alleen maar beter en meer worden, aangezien ik gisteren de MVV aanvraag de deur heb uitgedaan…
Ben helemaal happy met mijn werk, dus zou niet anders willen.
Ik hoop dat iedereen krijgt wat hij wenst, of dat nu grote of kleine wensen zijn. Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen stukje geluk. En dat stukje geluk zit van binnen, dat is niet in geld of goederen uit te drukken. Dus ik wens iedereen toe dat ze dat stukje vinden, en daardoor de tegenslagen, de mindere dagen, t gemis van askim, enz enz makkelijker kunnen doorkomen.
Meer nacht rust. Vaak zit ik tot diep in de nacht met Z. op msn te kletsen.
Wat niet echt bijdraagt aan een goed concentratie vermogen voor overdag.
2 liefde
Ik hoop dat dit jaar een groot succes wordt op dit gebied.
Ik ga proberen meer te sparen, om vaker mijn Askim op te kunnen zoeken!
3 werk
Momenteel loopt het niet helemaal op rolletjes op mijn werk.
Gelukkig is het maar een bij baantje. Ik ga ontslag nemen, iets anders zoeken en vooral meer proberen te werken, zodat ik meer kan sparen.
4 overige
Ik ga me meer op mijn studie storten, en dit jaar succesvol proberen af te ronden. Het liefst met cijfers waar ik trots op kan zijn!