Vertel eens wat ga je doen of ben je aan het doen??
Ga je wat leuks doen of zit je thuis?
Ben je druk of slaat de verveling toe?
Heb je plannen gemaakt of zit je nog iets te bedenken??
vertel vertel vertel!!!
Vertel eens wat ga je doen of ben je aan het doen??
Ga je wat leuks doen of zit je thuis?
Ben je druk of slaat de verveling toe?
Heb je plannen gemaakt of zit je nog iets te bedenken??
vertel vertel vertel!!!
Vandaag lekker een dagje thuis ![]()
Heerlijk muziekje op en een goed boek. Lekkere kop thee en chocola en mijn dag is goed ![]()
Zo ook nog even wat muziek maken want moet weer wat meer gaan studeren voor orkest.
ik ben al naar de supermarkt geweest en heb al frietjes gemaakt, vanavond lekkere scampi’s met frietjes eten njamie ![]()
en nadien gaan ik en mijn moeder naar de driemaandelijkse familie drink, een rustig cafe in het dorp verderop
leukk, is dus drie maanden geleden dat ik mijn meeste familie heb gezien en toevallig ben ik telkens in Belgie wanneer die drink plaats vind
kijk er naar uit!
en net zoals milou ben ik ook weer bezig in een boek ![]()
Milou trouwens ik kan raden dat jij ook van lezen houdt dus als je nog enkele goede boeken weet!
Vanmorgen bij moeders op de koffie samen met broer, schoonzus en kleine drol. Daarna zijn we naar Veenendaal gegaan en heb ik wederom een nieuwe koffer gekocht:D. De 3e al in 3 jaar ofzo…maar die andere vertrouw ik niet helemaal meer. Nog wat kleine dingetjes, maar wel een gezellige dag gehad. En vanavond ga ik lekker relaxen op de bank en genieten van IHVH
Ik heb eerst vanmorgen uitgeslapen tot 11.30, daarna even lekker half uurtje zitten kletsen met mijn moeders aan de telefoon. Daarna ben ik gaan pokeren op fb. Daar sprak ik de ex vriend van mijn vriendin, was fijn om hem weer te spreken. Daarna ben ik gaan kletsen met Semra.
Toen ben ik hier een beetje gaan opruimen in huis. Daarna naar de supermarkt gegaan en eten gekookt en dat heb ik inmiddels ook opgegeten
en heeft gesmaakt! Tijdens het eten koken even wat voor mijn werk gedaan.
Vanavond ga ik een beetje tv kijken en computeren. We zien het wel weer, heerlijk niets plannen!
Ik vandaag rustig opgestaan lekker gedoucht met mn hammam scrub :).
Een heerlijk ontbijtje op met eitjes, broodjes en croisantjes. Nu even niet zo veel doen. Nageltjes lakken en vanmiddag even naar opa en oma. En vanavond oppassen, al is dat meer betaald tv kijken. Bijna altijd slapen de kids van dit gezin al als ik kom dus niet zoveel te doen. Hopelijk is er nog wat leuks op de tv.
ik ga voor mijn doen op tijd naar bed!!! NU dus 0.19 ![]()
Heb school vandaag, maar pas om 14uur. Dus ervoor nog lekker relaxen en beetje voor school werken. Vanmiddag eten maken (weet nog niet wat), en dan om 16.30u afgesproken met askim op msn! Vanavond is het ook nog verjaardagsfeestje van een vriendin!
Nu spelen met mijn dochter, zoonlief buiten met zijn vriendje dus komt straks terug onder de bagger aangezien het geregend heeft gisteren. De afwas staat nog vrolijk te wachten en moet nog bedenken wat er gegeten gaat worden vandaag zodat ik vlees uit de vriezer kan halen tussen door moet ik me ook nog even aankleden
en gaat de kleine meid weer even een tukkie doen. Ik wil nog even op internet kijken voor eventuele banen en de badkamer schoonmaken en stofzuiger door het huis
Dus vandaag een vrije normale rustige dag ![]()
Ooh en om half 1 komt me vriendin nog even online om te kletsen en er zit nog een was in de machine even kijken of ik die buiten of binnen op moet hangen en…nee dat was het wel zo ongeveer ![]()
Angela, was je dicht in de buurt hier zaterdag
leuke plaats op te shoppen he Veenendaal ![]()
Trl ik vind Veenendaal super om te shoppen…
Ik heb vanmorgen al het hele huis schoongemaakt was opgevouwen en nieuwe was buiten gehangen twee keer de afwas gedaan en straks even naar de markt voor de nodige boodschappen
Nog maar 18 nachtjes voor vertrek dus wil nog even de laatst twee dozen klaar maken zodat die volgende week nog verzonden kunnen worden. Verder druk met op internet zoeken naar prijzen voor wat we nog nodig hebben in Nederland bv keukeninventaris en geschikt ziekenfonds autoverzekering etc tussen door natuurlijk nog twee kindjes dus best een drukke dag vandaag ![]()