Mijn "zonde" van vandaag is:

Vertel wat was je zonde van vandaag?

Bij mij was dat, dat ik op mijn werk een halve zak chips heb leeg gegeten:o:redface::finger:

Mijn zonde is: Ik heb vandaag na een hele dag flink gezond te eten… Mac Donalds gaan halen!
Maar het was heerlijk :stuck_out_tongue:

Frietjes van de frituuuur!!! :smiley:
& het feit dat ik zou moeten leren nu , maar weer op ww en facebook zit te kijken :blush:

Ik heb vanmiddag een patatje pinda, frikandel speciaal en een milkshake op…:redface:lol2 maar het smaakte heerlijk…Maar goed dan vanavond maar een boterham ipv een warme maaltijd.

Dat ik nu aan een bak natural chips zit… omdat ik zo’n zin heb in zout :smiley:

Pffft is dus gisteren McDo mét McFlurry, en nu een groot ijsje… Maar tis zo mooi weer! :smiley:

Hihi, het valt me op dat jullie een zonde iets vettigs eten vinden! :smiley:
Heb ik echt helemaal geen last van! :smiley: Zolang ik er maar van geniet. Ga het niet elke dag eten, maar 1 keer in de week frietjes van de frituur daar voel ik me echt helemaal niet schuldig over hoor! :smiley:

Mijn zonde van de dag is, is dat ik niets meer doe vandaag en ik eigenlijk nog genoeg studeerwerk heb! :smiley:

wat een lekkere zondes allemaal…!!

Lobje, woow 1 keer per week frietjes van de frituur :smiley: geweldig, maar met zo’n lijntje mag dat ook wel :wink: ! Bij mij was het geleden van januari, of zelfs langer, dat ik nog frietjes van de frituur gegeten had! Natuurlijk wel nog frieten gegeten :wink: maar zeker niet elke week :smiley: bij mij komt dat meteen erbij in men billen, hahahahah :smiley:

Snickers Ice Cream! Zo zalig! :smiley:

Haha die heb ik deze week ook nog ergens naar binnen gewerkt :unibrow: misschien toch wat gaan opletten :smiley:

Mijn zonde voor vandaag is, dat ik naar de cliche film van de clichefilms aan het kijken ben, free willy :smiley: Terwijl ik moet leren :smiley:

dat we de kooltjes van de bbq in het water gegooid hebben, want het regende zo hard, dat we niet wisten waar we het laten moesten en we wilde geen brand veroorzaken, maar echt milieu vriendelijk is het niet!

Dat ik heel fout muziek van Ricky Martin zit te luisteren, en het helemaal geweldig vind! :wub:

Een broodje kroket :slight_smile:

Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App

Hmm Ik heb hem nog niet op maar vanmorgen met boodschappen doen kon ik het niet laten een reep milka chocolade wit/melk mee te nemen daar ga ik zo van genieten vanavond ergens :slight_smile:

een bakje zoute vette chips naar binnengewerkt