Het leek mij leuk om hier iemand iets te vertellen, iemand die jij een positief bericht wilt geven, een opkikkertje wilt geven, een hart onder de riem wilt steken of gewoon wat aardigs tegen/over iemand wilt zeggen.
Laat je hart spreken en knal het op dit topic neer!!!:kus:
Mutlu, laat ik dan maar meteen met jou beginnen !
Jij helpt iedereen waar nodig, en cijfert zo jezelf weg voor de anderen… terwijl je zelf een moeilijke periode doorgaat, blijf je sterk en moedig. Hiervoor bewonder ik jou ontzettend hard.
Niet alleen klaag je niet over jezelf, je probeert bovendien ook nog andere meiden uit hun dipjes te helpen, terwijl je er zelf 1 hebt. Meis, petje af. Jij verdient al het moois in het leven, en ik hoop dat je het ook mag krijgen.
De man die jou afwijst, beseft niet wat hij verliest. Je bent een pracht van een vrouw, en hopelijk komt de man die jou liefde waard is ook snel op je pad.
Ik wens je alle liefde van de wereld toe, en ik denk dat alle meiden van ww me hierin volgen :)!
Lieverd, keep up the good work, blijf wie je bent, want jij bent ‘ONE OF A KIND’ !
KUSSS
nou wat lief fieeh, maar goed daarvoor had ik dit topic niet geopend om mezelf op de borst te slaan! maar evengoed dank je wel!
Lobje mijn hart onder de riem gaat naar jou, je bent een geweldige meid, met een mooie persoonlijkheid en wanneer je die kan waarderen, dan zal alles op je pad komen wat je maar roept! De meiden op ww zijn er voor je en je kunt altijd bij ons/mij terecht!!
fieeh meis ik hoop dat jij binnenkort goed bericht krijgt en dat je oud en nieuw met je lieverd kan doorbrengen!!
Ik wil wel even iets tegen **Yeliz ** zeggen…
ik vind het enorm knap hoe jij jezelf er door heen slaat en ondanks dat je wist dat het niet helemaal lekker liep toch nog door hebt gevochten en het nog eens kans hebt gegeven! vind daarom je besluit ook erg dapper! want je gevoel zegt denk ik wel iets anders dan je hart… en daarom is het ook zo moeilijk want je gevoel kan dat wel zeggen dat het beter is om te stoppen maar je hart geeft nog steeds heel veel om hem! ik hoop oprecht voor je dat je snel wat beter voelt en iemand vind die jou 100% gelukkig maakt!! :kus::kus:
Dynphna, je neemt me de woorden uit de mond naar Yeliz toe! Meis, ook voor jou een hart onder de riem vanwege mij! Hopelijk kom je er snel weer bovenop. Ondanks dat je zelf de beslissing genomen hebt om te stoppen, kan het toch erg pijn doen. Het toont wel aan dat je een verstandige meid bent die niet zomaar op een roze wolk gaat zitten! Sterkte nog in deze moeilijke periode!
Mutlu Mijn vriendin in goede en in slechte tijden wat ben ik blij dat ik jou juist in deze tijd heb vast kunnen houden dat we tot laat in de avond hebben kunnen kletsen. Tranen en lachen gedeeld hebben en dat je daardoor een heel klein beetje rust heb terug gevonden. Het zal altijd een litteken blijven maar heel langzaam stapje voor stapje verdwijnt de ergste schade die je hart is aangedaan en zal het openstaan voor een nieuwe liefde die ik je zo gun. Want jij bent een vrouw die niet alleen mag zijn je hebt zoveel liefde te geven en verdient het die liefde ook weer te kunnen ontvangen!!!
Yeliz Mijn respect voor jou meis om dit keer niet je hart te volgen maar je wijzelijk verstand dat is echt het moeilijkste te doen in een relatie want niets voor niets zeggen ze altijd volg je hart. Toch geloof ik dat je verstand je zat redenen geeft om tot deze beslissing te komen ook jou wens ik al het goeds meis
Lindss Voor jou hoop ik dat de zon weer snel gaat schijnen!!! Niet boven in de lucht maar diep in je hart waar het hoort te stralen!!!
Voor alle meiden die weer druk bezig zijn met het visum hoop ik dat het gaat lukken dat jullie maar gauw je askim in Nederland mogen hebben en daar een fijne tijd mogen gaan beleven
Ik wil iets tegen Mutlu zeggen!
Ik vind jou echt een wijf uit duizenden! Je heb zelf nu een hele zware periode en TOCH weet je iedereen op te beuren en er 24/7 voor iedereen te zijn! Meid je bent echt een tofferd en ik mag blij zijn dat ik iemand als jou ken!
so in love, jij bent nog niet zolang op het forum, maar jouw interesse en wijze woorden zijn fijn om te lezen en ik hoop dat je nog lang bij ons zult blijven!!!