voordeliger verblijf kan niet

Hallo, inmiddels was ik al 14 keer in Gambia. Eerst in hotels in en rond Senegambia /Kololi. strand, zwemmen, allerlei trippen gemaakt. Tot ik de meest voordelige en vriendelijkste plek vond om te verblijven. Ik vond het via het zoeken met een lokale vriend een jaar of 3 geleden. Een voordelig ticket en voor rond 700 dalasis per nacht had ik een appartement, sommige zijn zelfs met een voorziening om te koken, om de 2 dagen schoon bed en handdoeken, schoonmaak elke dag. Leuke lokale sfeer.

Adres/bereikbaarheid: GTS KOLOLI , (lokale) eigenares Filly Colleyglynn
informeer gerust tel. 002207924017 of 002209555909
of per email.
:filly.colleyclynn@gmail.com

Zoiets zou ik zeker aanbevelen voor mensen die er al vaker zijn geweest.
Echter mensen die voor het eerst gaan of er nog maar een paar keer zijn geweest, moeten dat niet doen.
Je kan je nl. erg verloren en eenzaam gaan voelen.
Wacht er mee tot je vertrouwd bent met de situatie in Gambia en dat je jezelf kan bezig houden.

re voor Jack van Wheesa (thans Wheesaah= nieuw account)
Helemaal eens. Maar deze mensen zijn zo ingesteld dat ze je met alles willen helpen. vraag , ze brengen je of wijzen je.
Er is zelfs een personenauto aangeschaft om passagiers van de airport te halen en te brengen. Maar je hebt gelijk: nieuw is altijd een beetje vreemd.

als nieuwkomer moet je veel ervaring opdoen met veel mensen en situaties. Die doe je niet op bij mensen thuis. Ga eerst maar eens in in hotels en ervaar dat. Maar ga wèl overal heen en eten en snuif de sfeer op zonder begeleider.

Ik zelf heb een kamer met koelkast, ventilator en waterkoker, en mijn kamer wordt ook schoongehouden en het linnengoed wordt twee dagelijks verschoond. Met bewaking aan de poort. ophalen en brengen van en naar de airport, en elke dag een tapalappa voor m’n deur. (550gd.)Maar ik zou het een nieuweling niet aanraden.