Misschien heb je al gekeken op website:www.jegan.woelmuis.nl. Deze gids kan je overal mee van dienst zijn. Ook kan hij een pension of bed&Breakfast voor je regelen en zeer goedkoop. In feb. 2009 hebben van zijn diensten gebruik gemaakt en één en al lof. Wij gaan weer terug in feb. 2010.
Prettig verblijf alvast !
U kunt deze vraag stellen aan [EMAIL=“jaganleigh@yahoo.com”]jaganleigh@yahoo.com Hij woont in Bakau en kan evt. een guesthouse voor u regelen.
Zie ook www.jegan.woelmuis.nl voor ,eer tips.
Door Gambia reizen doe je het beste met een goede gids.
Wij hadden deze man:
Prima, zeer betrouwbaar en hij vertelde erg veel over het land.
Spreekt vloeiend engels en je kan hem (ook vanuit Nederland) gemakkelijk bellen om het een en ander te vragen. http://www.westeinder.net/Gambia/
Echt een aanrader!
Iedereen die naar Gambia gaat een hele fijne reis naar de Smiling Coast of Afrika.
Ook hier even op reageren Bizjoe.
of moet ik zeggen Lizet zoals je op een andere site jezelf voorstelt.
De gids die je telkens tepas en onpas noemt is er een als vele andere officiele gidsen die bij de hotels staan.
Er is een site waar je alle gidsen op kan vinden, zet hem daarbij!!!
Het wordt vervelend als je dit bericht telkenmale weer ergens anders vind en het niet met de vraag te maken heeft.
Jack
Omdat ik steeds weer overal verwijzingen tegen kom van mensen die een goeie gids hebben gehad, ik me er aan erger dat de namen tepas en onpas genoemd worden op reacties,zou het misschien goed zijn een nieuwe topic te starten.
nl. gidsen in Gambia - onze ervaringen
Zo kan ieder die een gids zoekt, makkelijk de namen vinden, de sites en hoe ieders ervaring ermee is.
Ik ken er zelf geen omdat ik altijd met dezelfde persoon (geen gids) door Gambia trek.
Jack
Beste Sjaak, je vroeg o.a. naar een goedkoop hotels of lodge, hier tref je een overzicht van een aantal populaire hotels of met goeie prijs/kwaliteit verhouding: Gambia beach hotels Ik ben zelf daardoor naar het Mannjai Lodge geweest. Het is een heel simpel hotel maar prima als je vandaar uit Gambia wilt gaan verkennen, want hoe vaak ben je dan in je hotel? Voor een tussendagje rust kan je er prima relaxen bij t zwembad. We gaan er in augustus weer heen, misschien ook voor anderen een tip.