Gambia

Heej allemaal,

Wij willen dit jaar met ongeveer 10 vrienden eens verder op vakantie… na wat dingen hebben te bekeken kreeg ik een brochure binnen van www.gobest.nl met o.a. informatie over Gambia…
Maar nou zou ik graag meer informatie van andere mensen willen hebben als jullie er zijn geweest of mensen kennen die er geweest zijn…
Ben benieuwd of je daar echt als blanke op vakantie kan gaan?
Is het veel goedkoper als Nederland?
Hoe zijn de mensen daar?
Ben je veilig als buitenlander?
Wat is een leuke stad om te verblijven… denk daar bij aan strand en toch wel een btj uitgaan als dat mogelijk is
Kun je daar met vrouwen alleen over straat?
Kun je daar ook uitgaan?
Nog tips voor hotels??

Het lijkt mij echt een ontzettend mooi land en zou er dan ook alles over willen weten… :rolleyes: Dus alle informatie is welkom en alvast bedankt!

Liefs Muisjuh

heeft iemand ervaring met het Sunbeach Hotel in Gambia? en eventueel goeie reistips en adviezen?

Ik heb geen ervaringen met dit hotel. Ik ben zelf anderhalf jaar geleden in Gambia geweest en het is een bijzonder land. Ik heb zelf heel veel gehad aan het prikbord op www.gambia.pagina.nl. Hier posten veel mensen die heel vaak naar Gambia toe gaan en op elke vraag antwoord kunnen geven. Ws. kennen zij het hotel ook wel.
Ik wil je best wat tips of adviezen geven, maar wat wil je weten?
Wil je tips voor een chauffeur, gids, excursies of andere dingen?
Ik heb een eigen mening over dit land. Het schijnt dat je er of verliefd op wordt, of je vindt het drie keer niets. Ik zat er tussen in. Ik heb een geweldige vakantie gehad, maar hoef er niet meer naar terug. Het land is redelijk verpest door het toerisme en de mentaliteit van de mensen is niet altijd zo vriendelijk als dat wordt beweerd, of zoals de bevolking zelf beweerd. ik heb hele leuke mensen ontmoet en heel vervelende mensen die echt alleen op ons geld uit waren en zelfs echt boos werden als je ze geen geld gaf.
Als je meer info wil, dan hoor ik het wel…