Voordelig de Jungle in?!

Weet er iemand op dit forum of het mogelijk is om vanuit Quito zelfstandig richting de jungle te gaan (Cuyabeno) en daar terplaatse vanuit bijvoorbeeld vanuit Lago Agrio een tour te boeken? We willen namelijk wel de jungle in en daar vooral wildlife spotten maar in mindere mate kijken hoe een indianenstam eten en medicijnen bereiden (heb het idee dat dit een toeristische attractie is i.p.v. authentieke stammen) En wie heeft ervaring met een goeie reisorganisatie? Wil namelijk niet al te veel geld kwijt (goeie prijs/kwaliteit verhouding) omdat we daarna nog naar de Galapagos willen.

Hi,

Ik vermoed dat je best in Quito zelf al een tour boekt + vervoer naar LA. Hier heb je nl meer mogelijkheden.
In de meeste tours zit idd een bezoekje met indianenstammen, en ja dat is idd gewoon een circus :s

Wij hebben voor 4 dagen een 300 € betaald (vlucht Quito-LA, enkel) inbegrepen. Siona Lodge.

We hebben geboekt in Quito, maar weet de organisatie niet meer. Als je per bus naar LA gaat, op tijd reserveren!

Wij zijn onze reis nu aan het voorbereiden. Hebben email contact met Neotropic Turis in verband met Cuyabeno. 300 euro ben ik nergens tegen gekomen. Wanneer was dit? De vlucht is al 150 dollar voor retour.

Was november 2011.

Wij hebben bij dat reisbureau wel een volledig pakket besteld (Siona Lodge + vliegticket, 2 daagse Quilotoa + Saquisilí met overnachting en 1 dag Cotopaxi + daguitstap naar Otavalo)

Ons vliegticket was een enkeltje, wij zijn vanuit LA per bus naar Tena gereden ( 7 uur, geen aanrader :hihi:)

Vandaar dat dit per onderdeel vrij goedkoop was. Je moet sowieso ook een beetje onderhandelen :wink:

Ik begrijp dat je dit al wil boeken van thuis uit?
In Quito heb je voldoende reisorganisaties en kan je nog onderhandelen.