Omdat ik regelmatig naar turkije bel zowel vast als mobiel,wil ik graag weten of ik nog meer kan besparen op mijn telefoon rekening.
Op mijn vaste telefoon heb ik al als voordeelnummer opgegeven en voor mijn mobielle telefoon heb ik vodavone, die ik toch erg prijzig vind.
Wie heeft er ook tips om vanuit turkije goedkoop sms jes naar nederland te sturen. Alvast bedankt
hoi hoi
ik bel ook op regelmatigebasis naar turkije
een turkse collega van mij: zei toen al gelijk tegen mij
moet je naar de turkse 'supermarkt"gaan en daar een telefoon kaart kopen…
het gaat hierom de kaart “Hoca” kosten normaal = 12 euro
en kunt er van vast=>vast 2.5 uur mee bellen
en van vast=>mobiel en mobiel=>mobiel 1.35 uur mee bellen
Het ontvangst moet ik zeggen is niet altijd goed als je vanaf een vast toestel belt…
op de kaart staan 2 tel.nr.
ik zelf heb alleen mobiel dus bel met 020nr. wat op de kaart staat en de kosten zijn hiervoor dus naast de 10 euro (de winkel = goedkoper) een nationaal beltarief voor het bellen
er staat ook een 0800nr. op de kaart (niet voor mobiel te gebruiken) ik weet dus niet of deze gratis is.
maar ik neem aan, omdat het een service nr. is dat dit wel het geval is…
maar durf dit niet met zekerheid te zeggen.
maar meer info ovor deze kaart vindt je (als je geen turkse "super"bij je in de buurt is ) op www.tel-com.nl
veel bel plezier nog
doei doei
Linda
Hoi Sem, op zondag bellen is goedkoper dan door de week. In elk geval bellen van Turkije naar Nederland, dus dan denk ik ook wel andersom (van Nederland naar Turkije). Je kunt het in elk geval proberen…
Groetjes
Hoi mensen.
Op dit moment kun je van vast (ned) naar mobiel (turkije) erg goedkoop bellen door eerst 09001520 te bellen en daarna het turkse mobiele nummer in te voeren. afsluiten met hekje. Kosten 5 euro cent.
Afrekening vind plaats via kpn rekening . Makkelijk toch. Onder 0900 nummers. Naar vast kost het op dit moment 15 euro cent.
Bel ze! Mithrasl
Ik bel ook regelmatig naa turkije naar mobiel en ik gebruik 0900-1833 en dan turkse nummer invoeren en afsluiten met een hekje.
Dat is van vast (ned) naar mobiel (turkije) 25 cent per minuut en van mobiel naar mobiel is dat 25 cent plus de kosten van het gebruik van je mobiel telefoon dat is aanvankelijk van je provider.
Succes!!!
Hallo!
Heeft iemand enig idee hoe hoog die extra kosten zijn als je van mobiel via een 0900 nummer naar Turkije belt. Mijn provider is T-mobile.
Alvast bedankt!
Sinds gister is het weer duurder geworden 10 ct per minuut van vast naar mobier onder her nr: 0900-1522.
De 5 ct per minuut zijn voorbij helaas.
Blijf kijken op www.televergelijk.nl en www.belslim.nl
Je betaald geen extra kosten voor 't 0900 nummer, ik bel al 2 jaar via deze nummers en ik kijk alles via kpn online na en het klopt altijd precies.
Elke
het nummer 0900-1833 geeft geen extra kosten voor het 0900 nummer. Informatie is te vinden op belenbespaar.nl of com.
Ik ben stukken goedkoper uit. Ze geven voordat je gaat bellen aan hoe duur het is. Je moet alleen rekenen dat als je met een mobiel belt er kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon bij komen afhankelijk van welke provider. Kun je bij je provider navragen.
Blij dat je er wat aan hebt. Voor mij komt dat ook goed uit dat ik dat weet kan ik ook weer goedkoper bellen met 0900-1522.
Elke, weet je toevallig uit je hoofd of dat ook scheelt als je van mobiel naar mobiel belt?
Veel bel plezier!!!
Ik weet niet wat het kost van mobiel naar mobiel, maar als je kijkt op www.bel1649.nl kan je via je mobiel goedkoop internationaal bellen.
Met dat 0900-1522 naar mobiel in Turkije komen er ECHT geen aparte kosten bij en je moet na die 0900-1522 ook het hele nummer draaien inclusief de 0090-
Ik blijf ook kijken naar het goedkoopste!!
groetjes elke
bedankt elke
Ik heb weer een goedkope gevonden!
Via 0900-0135 bel je van vast naar een vast nummer in Turkije voor 3 ct p.m!
Dat is nog eens goedkoop!
Het nummer van vast naar mobiel is nog steeds:
0900-1522 en kost 10 ct p.m
groetjes Elke
ik kan niet echt iets heel goedkoops vinden voor van mobiel naar mobiel hoor. kun je mischien nog een keer zeggen wat daar het beste voor is? of op welke site ik dan moet kijken. en kan dat dan gewoon met een abbonement.krijg je dan geen problemen met je netwerk als ze merken dat je via een ander belt zegmaar?
shanna
Ik heb een vraagje,ik woon in België en heb pay and go,op mijn tariefplan staat dat ik voor alle smsjes vanuit belgië 0.15 euro betaal,maar voor een sms naar Turkije betaal ik 0.50 euro ! Heeft nog iemand dit probleem !?
Hai marmarislover!
op dit moment bel ik van een nederlands vast nummer naar een turks mobiel nummer voor 20 cent per minuut via nummer 0900-1525. Dat is van telediscount. Dit is het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden na een zeer uitgebreide zoektocht!
Het tarief van 0900-1522 (ook van telediscount) klopt inderdaad niet, in ieder geval niet voor bellen naar een turks mobiel nummer.
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!
hey allemaal
effe een vraagje…
ik heb een abonnement bij t-mobile…
nou lees ik hier dat als ik via telediscount bel 15 cent per minuut betaal plus het landelijk tarief voor het gebruik van de mobiele telefoon…
nou heb ik dus belminuten… gaat dat landelijk tarief dan gewoon van mijn belminuten af???
alvast bedankt…
groetjes sabine
hoi allemaal
ik ben er op dit moment uit hoor.
gevonden op www.televergelijk.nl
daar zag ik ook dat mensen hadden aangegeven dat de tarieven van telediscount niet bleken te kloppen
dus voortaan eerst even op die site kijken voordat ik ga bellen
via 0900-1445 (daarna het hele nummer 0090…en afsluiten met een #) bel ik nu voor 3 cent van vast Nederlands nummer naar mobiel Turks nummer.
ik heb van de week ruim een half uur gebeld en het kostte me slechts euro 1,25 (telefoonrekening kpn even de volgende dag gecheckt)
Hoi Mamarislover,
Geweldig dat je dit uitgezocht hebt,het is echt goedkoop.bedankt hoor.
Hallo,
Ik heb het nummer wat Mamarislover doorgaf gebruikt en inderdaad het is maar 3cent p/m.van vast naar mobiel.de startkosten zijn dacht ik 4cent. Ik heb dus naar een vriend in Turkije gebeld en hem verteld dat het zo goedkoop was,hij vroeg mij of ik uit wil zoeken of er ook een nr. bestaat vanuit Turkije zodat hij ook goedkoop naar Holland kan bellen.Is er iemand die dit weet???Hij belt dan mobiel naar hollandse mobiel.
hoi hoi
weet iemand ook een goedkoop alternatief voor als je alleen mobiel hebt en naar mobiel belt…
Ikzelf heb altijd een tel.kaart gebruikt genaamd HOCA maar deze kaart is qua prijs niet veranderd maar wel qua lengte van het beltegoed, wel teverstaan van eerst kon ik voor 10euro (naast de gewone belmin.) 95minuten bellen(11cpm-kaart) en nu is dit echter nog maar 26minuten (38cpm-kaart) :blink:
hartelijk bedankt voor iedere informatie
groetjes linda