Goedkoop bellen naar je liefje!

Goedkoop bellen naar je liefje!!!

Ik weet dat dit onderwerp al vaker op het forum staat en mensen nog wel eens twijfelen of het echt wel zo goedkoop is dan men zegt geloofde het ook niet! Ik belde nog steeds met mijn mobiel zal mijn tel. rek. hiet maar niet vermelden…

Op deze site http://www.voicetraders.com/ kan je voor 15 ct per minuut bellen naar een mobiel nummer en je hebt geen inbel kosten!!
En het klopt het mijn tel. rek. bekenen ik betaal voor zo’n uur bellen € 9.00 koopje toch?
En via orange betaal ik 6 ct per sms (bundel) ik verstuur er dan ook wel 300 sms per maand ofzo!!

Hij belt mij ook een paar keer per week en stuurt ook wel tot 10 sms per dag ook wel eens 1 maar er is nog nooit een dag geweest dat ik niets van hem hoorde, alleen in de periode dat hij in het leger zat was het erg moeilijk elkaar te bereiken bijna helemaal niet, nu is hij daar al weer 4 mnd uit en sindsdien elke dag contact we kennen elkaar nu 2 1/2 jaar dus volgens mij mag je hier wel over echte liefde praten als ik soms hoor dat sommigen nooit iets van zich laten horen!!
Het is heel duur voor hem om te bellen of te smsen, maar heeft het er graag voor over!!
Ik ga 24 sept. voor 2 wkn naar hem toe heb daar een appartement gehuurd in Marmaris voor ons 2en, voor de zekerheid maar een 2 kamer appartement kan ik hem altijd nog naar de bank verwijzen HAHAHAHa!!!

Ik denk dat het wel goed tussen ons zit!! Hij spreekt en schrijft trouwens vloeiend engels dat scheelt ook een heel stuk!!

Gr. tara

Hoi Tara,

Bedankt voor de Nieuwe Tip.
Het is altijd weer het proberen waard om nog goedkoper te bellen.
Ook ik heb torenhoge rekeningen.

Veel plezier straks in Marmaris.

Groetjes, Fransijn. :wub: :wub: :wub:

effe nog een vraagje, bel je van mobiel naar mobiel? Of bel je via een vaste lijn naar mobiel? En als je van mobiel naar mobiel belt, heb je prepaid of een abonnement?

Groetjes

Hoi, het is van vast naar mobiel!!

hey allemaal! klopt ja dat van voicetraders…
ik heb ook nog een tip. op www.televergelijk.nl staan alle tarieven van verschillende aanbieders! zo bel je nu bijvoorbeeld voor maar 1 cent naar een vast nummer in turkije. ik heb ook weleens gehad dat het maar 3 cent naar mobiel was! dus regelmatig op die site kijken, dat bel je altijd het voordeligst!!

hey
nu we het toch weer over bellen enzo hebben.
toen ik in turkije was heb ik veel smsjes die naar mij gestuurd werden niet ontvangen en ook smsjes die ik verstuurde kwamen vaker niet dan wel aan.
ook nu ik probeer te smsen naat turkije komen mn smsjes weer niet aan en anders om helaas ook niet.
weet iemand of ik hier zelf wat aan kan doen,( of heeft iemand hier ook problemen mee?) of is het gewoon een fout van de provider en moet ik wachten dat het verholpen wordt?
alvast bedankt

groetjes

filiz

@filiz. als je voor wat langere tijd in turkije zit, is het aan te raden een turkse sim kaart aan te schaffen, zgn ‘Hazir’ kart. je krijgt dan uiteraard wel een ander nr, maar bellen en sms’en is een stuk goedkoper en alle berichtjes worden verstuurd en komen ook aan.
tenminste , da’s mijn ervaring.

ja klopt een turkse simkaart heb ik ook gehad en met die ging wel alles goed…maar mn nederlandsekaart heb ik ook regelmatig gebruikt.

groetjes

filiz

Hoi Turkije bellers,

Even een vraagje.
Hebben jullie er ook last van dat als je met een voordelig 0900 nummer belt, dat er dan aangegeven wordt dat de persoon op dat moment niet bereikbaar is?
Als je dan rechtstreeks belt, dan blijkt hij wel gewoon bereikbaar te zijn.
Het overkomt ons regelmatig.

Het liefst bel ik met een internationale belkaart, die ik bij de Turkse slager haal, maar hij heeft ze niet altijd.
De kaart kost 10 euro en je kunt et 100 a 120 minuten mee naar Turkije bellen.
Ik bel van mobiel naar mobiel.
Dat is veel gunstiger dan met al die 0900 nummers.

Succes met bellen en bewaak je telefoon uitgaven, want bij mij is het wel eens uit de klauwen gelopen.

Groetjes, Fransijn :wub: :wub: :wub:

fransijn
ja dat heb ik ook wel is, dan probeer ik het gewoon nog een keer.

Je kan bij 0900 meestal ## tikken en het dan meteen weer opnieuw proberen zonder opnieuw het 0900 nummer te hoeven draaien.
Kijk ook eens op www.telegaranti.nl speciaal voor naar Turkije.

waarom bestaan die dingen niet in België???

Nou het bestaat wel in Belgie!
Kijk eens op www.belkampioen.be
Dat is voor bellen naar vaste of mobiele nummers vanuit belgie naar het buitenland!!
Succes!!