Ik ben net terug uit turkije, en heb daar een aantal contacten aan over gehouden. laatst was ik met een van hen een aantal minuten aan het bellen en dit bleek achteraf 10 euro te kosten… vind ik toch wel een beetje veel
nou ik heb wel eens gehoord over belkaarten ofzo? waarmee je goedkoper naar turkije kan bellen? hoe zit dat precies? en waar haal je die? ik bel naar een turks mobiel nummer, heb geen vaste nummers. hoop dat iemand me wat info kan geven! xx
als je op de site: www.televergelijk.nl kijkt kun je nummers zien waarmee je goedkoper kunt bellen.
en anders kun je bij een (internationaal) belhuis belkaarten kopen ![]()
Of bij een Turks winkeltje…
Hoi allemaal,
Via televergelijk kun je je dagelijks laten informeren over het goedkoopste inbelnummer naar Turkije.
Maar een belkaart blijft het goedkoopst.
Je kunt het bijv. bij een Turkse supermarkt kopen of bij een islamitische slager. Daar koop ik ze altijd.
Blijf elkaar op de hoogte houden. want regelmatig contact is belanrijk.
Groetjes, Fransijn. :wub: :wub:
hoi fransijn
Ik bel naar turkije via een o900 nummer ik bel van mijn vaste telefoon naar een mobiele telefoon voor 0,15 eurocent per minuut en als ik gewoon bel dan ben ik 0.60 eurocent kwijt schilt wel. Eerst bel je 0900 9754 en dan het landnummer en de rest. (dit is nummer is alleen voor vast naar mobiel)
groetjes lian
Hoi Lian,
Met een internationale belkaart is het nog goedkoper.
Ik koop hem voor 10 euro en bel van mobiel naar mobiel. Ik heb dan 100 belminuten. Nou dat is dan toch echt niet duur.
Ik weet niet of er bij jou in de buurt een Turkse winkel of Islamitische slager zit, want daar kun je goed terecht voor dit soort kaarten. Het wijst zich vanzelf hoe het in z’n werk gaat.
Succes hoor.
Groetjes, Fransijn :wub: :wub: :wub:
hoi fransijn
Nee bij ons is er geen turkse winkel of zo dan moet ik naar de stad toe. Maar dat is inderdaad heel erg goedkoop. Misschien toch een ritje naar de stad waard. Bedankt voor de tip
probeer 0900 1761 1 cpm of 0900 0129 2cpm
pff ik denk dat ik januari… goed voornemen voor 2006… helemaal niet meer ga bellen naar em… er moeilijk maar t moet wel denk ik… ik heb echt te veel met em gebeld …
als je met je thuis nummer belt kost het bijna niks…
ik heb laatst 7 minuten gebeld voor 1.50…valt mee toch…?![]()
groetjes
filiz
ik heb een speciale simkaart gekocht van lebara. Deze is net nieuw op de markt. deze simkaart is speciaal voor internationaal bellen. Ik bel van mobiel naar mobiel voor 29 eurocent per minuut…hier komen helemaal geen kosten bij. na 00.00 betaal je iets van 20 ct per minuut. Smsen is 12ct per bericht! ben zo blij dat ik deze simkaart gekocht heb!
kijk maar op www.lebara.nl
Voor de Belgen onder ons om goedkoop te bellen heb ik eindelijk iets handigs gevonden ! Je moet niet naar een andere gsmoperator gaan, gewoon dit:
een XL-call herlaadkaart ! Te verkrijgen bij iedere gsmkaartverdeler of zelfs gewoon in de supermarkt zoals GB…!
even een kort prijslijstje als je belt vanaf je gsm of vast nummer:
5 €: 16 min. in de daluren: 17 min.
10€: 33 min. 36 min.
20€: 67 min. 72 min.
30€: 101 min. 108 min.
50€: 169 min. 181 min.
Valt mee toch ?
Er is een nieuwe. http://www.telegaranti.nl?lang=nl Misschien iets duurder dan een belkaart. Maar afrekenen gewoon via je normale nota. En geen vanzelf verdwijnend beltegoed.
ghehe, is smsen misschien een idee? Dat is iets goedkoper… Ik had dat probleem namelijk ook. Of misschien zelfs e-mailen als dat kan? Ik ging bellen voor 35 cent per minuut, mijn ouders waren niet zo blij met de telefoonrekening…
Maar niet bellen is wel heel erg moeilijk hoor !!
Een SMSje naar het buitenland kost je ook snel een kwartje. En dan heb je maar 120 tekens of zo. Kan je meer dan een minuut voor bellen. Maar ja, ophangen na een minuut. Moeilijk he?
Daar heb je gelijk in. maar het ligt er ook aan welke provider. Ik zou iedereen tele2 aanraden. Toen ik naar Rusland op vakantie was smste ik voor 7 cent per sms vanuit Rusland, Estland, Letland en Litouwen en Duitsland (alle landen waar ik doorheen was gekomen)… In Nederland sms je voor 8 cent. Je belt ook heel goedkoop en als je gebeld wordt op je mobiel krijg je voor elke minuut dat je gebeld wordt 3 cent beltegoed bij je volgende opwaardering. Ik had altijd 15 euro extra elke keer dat ik opwaardeerde!!
ik bel nog steeds via televergelijk. is nu 13 cent per minuut.
smsen is voor mij 29 cent.
Beste Publicans,
Je maakt heel erg open reclame voor je eigen bedrijf.
Normaal had ik je verwijderd maar in dit geval maak ik de overweging van de voor-en nadelen voor mijn lezers met in het achterhoofd dat er veel kosten worden gemaakt om hun geliefdes in Turkije te bereiken;dat wil ik hen dus besparen.
Laten we zeggen het is voor de goede zaak.
Groeten,
Hans.