Kosten bellen naar Turkije

ik heb zaterdag 1 uur met mijn mobiel naar turkije gebeld!
ik heb kpn abonnement, weet iemand hoeveel ik hieraan kwijt ben? !

Dat zal van je abonnement afhangen, denk dus dat je deze vraag beter aan KPN kan stellen.

Dat is zeker duurder dan nodig is.

Bel voortaan via de 0900 nummers die je op www.televergelijk.nl vindt, dan bel je meestal voor rond de 4 ct per minuut naar vast en 7 ct per mobiel, ligt een beetje aan welk nummer je gebruikt.

via internet bellen. skype of voipbuster.

@ Meref:
ik snap niet wat ik met die nummers moet :stuck_out_tongue:
moet ik dan 1 van die nummers bellen en dan het nummer dat ik eigelijk wil bellen?

Ja, je belt dan bijvoorbeeld 0900 1230077 en dan hoor je het tarief, en zeggen ze ook wat je moet doen: het nummer intoetsen mét landcode (dus 0090…) en dan hekje. En dan wordt er verbinding gemaakt. Duurt soms heel even en de verbinding wil nog weleens wegvallen, maar het is heel goedkoop

maar welke moet ik dan kieze bij dat rijtje of maakt dat niet uit? :slight_smile:

Welke je maar wil, ze werken in principe gewoon allemaal

en ziet degene naar wie ik bel dan gewoon mijn naam staan als ik bel of iets anders?

Vaak iets anders

Ik gebruik zelf nu al een tijdje een kastje waarmee ik met mijn gewone huistelefoon automatisch gratis bel. Het is alleen gratis voor vaste nummers, voor mobiel moet je wel betalen (8,5 ct/min). Het is een pre-paid systeem, uiteindelijk kost het me zo’n 10 euro per 3 maanden, maar dan bel ik ook regelmatig naar mobiele nummers. Het kastje heeft 119 euro gekost.

Ik bel er zelf ook regelmatig gratis mee naar Engeland en Amerika. Het is zelfs gratis als je naar vaste nummers in Nederland belt…

Het kastje heb ik gevonden op www.nugratisbellen.nl

Ik heb een prepaid kaar van Lyca Mobile, simkaartje kost 10 euro en vaak zit er 10 euro beltegoed bij dus kost eigenlijk niks! en je krijgt elke keer als je opwaardeerd 50% gratis beltegoed. Ik kan een uur bellen naar mijn vriendin en dan ben ik 7,50 kwijt en smsen is ook heel goedkoop! idiaal dus

Lyca Mobile heeft nu al tijdje een nieuwe actie, als je nu een simkaart van Lyca koopt voor 15 euro, krijg je ook gewoon 15 euro beltegoed en kan je Gratis sms’en en bij iedere opwaardering krijg je nu 100% extra beltegoed.

Een tip voor mensen die met een vast telefoonnumer van Turkije naar Belgie goekoop willen bellen moeten eerst het nummer 1045 voor draaien.
dus 10450032…
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Met je mobiel bellen is natuurlijk veel te duur! Bel je naar een mobiel nummer in Turkije of naar een vast nummer?
Sinds wij in mei naar Turkije verhuisd zijn bel ik veelal via Skype. Van Skype naar Skype bellen is gratis en kwalitatief redelijk / goed. Het programma is gratis te downloaden. Als je vanuit NL met Skype naar een vast of mobiel nummer wilt bellen zijn dit de tarieven per minuut:
Turkey€ 0.024€ 0.028Turkey-Ankara€ 0.024€ 0.028Turkey-Antalya€ 0.024€ 0.028Turkey - Cyprus North€ 0.106€ 0.122Turkey-Istanbul€ 0.024€ 0.028Turkey-Izmir€ 0.024€ 0.028Turkey - Mobile - Others€ 0.130€ 0.149Turkey - Mobile - Telsim€ 0.130€ 0.149Turkey - Mobile - Turkcell€ 0.130€ 0.149

De laatstgenoemde prijs is steeds de incl. BTW prijs.
Vraag is dus: heb je internet en een (ingebouwde) microfoon, heeft je belpartner dat ook of niet, heeft je belpartner een vast nummer of alleen een mobiel nummer? Als je met Skype naar Skype kunt bellen, is dat natuurlijk de goedkoopste optie. Van Skype naar vast is ongeveer even duur als de optie die Eylem noemt. Het mobieltarief dat hij noemt is wel goedkoper. Anderszijds heb ik met Skype heb zelden verbindingsproblemen.

Hallo Franka,
Enig idee of dit nummer (1045) ook werkt naar Nederland?
En zo ja; heeft iemand enig idee of een telefooncel (T) geld als vast nummer?

Vanuit nederland bel ik ook altijd met een van de nummers van televergelijk, lekker goedkoop en tot nu toe geen problemen gehad met hogere prijzen of dergelijke.
Wel valt het mij op dat de verbinding vanuit Turkije naar Nederland altijd een stuk helderder en beter is dan vanuit Nederland naar Turkije. Maar ach, kun je klagen voor 4 cent per minuut?

Groetjes!

Lebara is ook heel goedkoop naar turkije
19 cent starttarief en 29 cent per minuut
en 100% extra beltegoed bij elke opwaardering

Ik heb volgens mij echt de allergoedkoopste manier om heeeel goedkoop en met vaste lijnen gratis te bellen!

www.voipwise.com
www.dialnow.com

In beide gevallen waardeer je met minimaal 10 euro op(2,50 adm kosten)
Mobiel bellen via voip kost 0,15 cent en met dialnow 0,08 cent
Vaste lijnen via voip kost niets, dus gratis en via dialnow kost het 0,01 cent!
Je belt een lokaal nederlands nummer waarbij je kunt kiezen uit 4 nummers. Ik gebruik het meest die in Utrecht: 030-655 30 30
Bij dialnow bel je met 010-744 89 99

Echt de moeite waard, het scheelt echt heeeeel veel en is echt de goedkoopste…als je handig bent dan kun je deze nummers dus koppelen aan je huistelefoon of zelfs je mobiel zodat je waar je ook bent, met je geliefde kunt bellen! Ik spreek uit ervaring! :wink:

Ik denk niet dat het nummer 1045 voorNederland werkt.Maar ik gebruik het nu enkel in noodgeval.

Maar ik bel nu altijd via Skype ,via internet en dat kost me helemaal niets meer.
Ik heb toch internetverbinding thuis ,in Belgie en Nederland kan iedereen zien als ik one line ben en we kunnen bellen zo veel en zo lang we willen met elkaar.Ik moet eerlijk zeggen, het gesprek is zeer duidelijk en het is nog gezellig ook, je praat en hoort elkaar net zoals je bij elkaar in huis bent.Je praat samen met het ganse gezin met elkaar.Ik ben blij dat ik skype heb leren kennen.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

**Hallo mensen,

Graag wil ik een mededeling plaatsen over bellen naar het buitenland!
Sinds kort is het mogelijk voor nog geen 13 euro per maand naar Amerika, Frankrijk, Duistland, Belgie Turkije en nog veel meer landen GRATIS te bellen. Inclusief binnen Nederland.
Graag zou ik willen weten wat de interesse binnen de Turkse gemeenschap hierin is!
Graag reactie van Turken aub.

George**