Kosten bellen naar Turkije

**Voor nog geen 13 euro per maand bel je naar al die landen van het lijst van voip helemaal gratis. Ook turkije Amerika, Nedrland etc.

Als er interesse is dan hoor het wel.**

Altijd interessant. Ik ben met name geïnteresseerd in het bellen met een nederlandse mobiel naar een turkse mobiel. Ik lees graag van je.

Hoi,

Kunt u vertellen hoe je dan voor 13 euro gratis kunt bellen kunt u meer informatie geven,

alvast bedankt,

Hulya

**Dat kan ik zeker… Ik moet er wel bij vertellen dat het gaat om naar een vaste lijn te bellen en niet naar mobiel in Turkije of een andere land. Het is gewoon een kwestie van een abonnement nemen bij een provider. Dit doet men ook bij kpn of andere aanbieders. Door je vaste lijn van 12,99 te betalen kun je gratis bellen naar 45 landen en binnenkort naar meer landen. Er staat wel tegenover dat je een toestel erbij moet kopen die bij die lijn hoort. Dit is echter wel een speciale lijn. Mocht je echt interesse hebben en meer info willen kun je mij mailen op a.gworkk@gmail.com.
**

1 like

Wat is dan het voordeel van dit nummer?

Er bestaat ook Alice die dit eerst heeft gedaan, maar nadat heel veel mensen deze lijn hadden aangeschaft hebben ze er nu een beperking bij toegevoegd. Dus nu is het niet meer gratis. Ik hoop dat dit er ook niet eentje wordt die dit gaat doen…

**Ik gebruik deze lijn ook. In het begin kon ik alleen in Nederland gratis bellen en iedereen op de wereld die de zelfde lijn had. Maar 2 maanden later kwam het naar voren dat ik nu naar 45 landen gratis kan bellen. Ook zijn ze bezig om naar meer landen gratis te laten bellen.
Dus tot nu toe is het goed gegaan en heb ik geen klachten gehad.

Misschien de moeite waard om het te proberen? Ik vond van wel…**

Iedergeval bedankt voor uw informatie heb op dit moment nodig voor mobil in turkije en heb nog geen vaste lijn.( Binnekort krijg ik een huis om dit moment woon nog in kamers)als ik huis krijg heb ieder geval uw bovenstaande info nodig kan ik u dan mailen in derzerner tijd.

groetjes

**Okey is prima. Mocht je in de toekomst interesse hebben dan hoor ik het wel.
Succes met verhuizen en met de rest.

Greatz**

hallo het ging wel snel maar ik heb uw informatie over gratis bellen vaste nummers nu nodig ik heb een huis aaangeboden gekregen en volgende week ga ik verhuizen. kunt u meer informatie geven over gratis bellen vaste nummer hoe gaat het en welke abonement moet nemen.

alvast bedank

**Je kan me een mail sturen op a.gworkk@gmail.com.
Zet in je mail naar welk land je graag zou willen bellen.
Ik stuur je dan de nodige informatie.

Mijn naam is George.

Ik zie je mail wel tegemoet komen.

**

Als ik gebeld word uit nedeland met een mobiel naar mijn turkse mobiel moet ik dan ook betalen