Bel Turkije Voor 13ct/min

Misschien dat jullie hier iets aan hebben. Ik weet niet of er andere mogelijkheden zijn om goedkoop naar Turkije te bellen. Deze ken ik:

Vanuit Nederland vast naar Turkije mobiel weet ik zeker dat het klopt voor 3 ct via 0900-1445.

Dit staat al eerder ook op dit forum, maar is altijd nuttig om alle verliefden daarop te attenderen.

Weet iemand trouwens ook hoe onze Belgische buren voordeliger kunnen bellen?

Zijn er nog haken en ogen aan dat 0900 1445?? Of gewoon intoetsen en bellen?? Ik bel altijd met 0900 1527. Maar voor 3 ct bellen is natuurlijk nog goedkoper…

Hoe zit het andersom?

Hebben jullie daar al eens aan gedacht?

In Antalya zit een belwinkel naast Isabel trefpunkt(iets verder doorlopen)Pazar centrum;daar kun je bellen naar Nederland voor 30 eurocent per minuut.

Naar mijn idee de goedkoopste,

Gr,Hans,jullie forumbeheerder.

ik heb misschien 3 minuten gebeld met het nummer van 3 cent en ik had 3,50 beltegoed…het werkt dus niet!!!

Hee Wendie bel je vanaf je mobiel met een 0900 nummer? Die tarieven kloppen dan niet omdat jou gsm provider het zo nodig vindt hier extra voor te rekenen.

Check hier de tarieven die extra gerekend worden door je gsm provider:

Hallo,
Ik bel met vast naar mobiel naar 0900-1445,je krijgt eerst een telefoniste aan de lijn en ze vraagt je het gehele nr. in te toetsen en af te sluiten met een hekje.Het starttarief is 4,5 cent en dan betaal je nog maar 3 cent per minuut.ik heb vorige week 20min.met turkije gebeld.ik heb de volgende dag gelijk op de kpn site gekeken(daar kun je online je lopende rek.bij kpn inzien)en het kostte mij maar 0,65cent.Met mobiel naar mobiel blijft het toch wel prijzig hoor.

Idd wie slim en goedkoop wil bellen, belt alleen van een vast NL nummer naar mobiel TK nummer voor 3 cent.
Dat is gewoon de goedkoopste oplossing en werkt echt!

Jammer dat het vanuit TK naar NL 10x zo duur is. Dat moet dan toch ook goedkoper kunnen!?

Voor de mobiele bellers onder ons… Ik bel met mijn mobiele telefoon naar de mobiele telefoon van Özgür (kunnen allebei niet anders) Ik heb pre-paid van t-mobile en koop altijd een HOCA kaart bij zon belwinkel. Die kost €10,- en daarmee kan ik 114 minuten bellen. Je belt een bepaald telefoon nummer (lokaal tarief, in mn geval €0,10 p/m) en dan toets je het nummer in wat je wilt bellen…

Dat is bij mijn weten het voordeligste om te bellen van mobiel naar mobiel…

Liefs Linda

Thanks voor de uitleg, ga het vanavond ff proberen :smiley:

idd Hoca kaart werkt.

Maar voor wendy, als je belt met mobiel via dat nummer dan komen er inderdaad extra kosten bij van jouw provider. Maar ik gebruik ook het nummer van vast naar mobiel en het is inderdaad zo wat ze zeggen, er zijn geen extra kosten.

hey…

weet er echt niemand hoe je vanuit turkije goedkoop zou kunnen bellen naar Nederland???

dat van Hans neem ik in ieder geval mee maar mijn vriendje woont in de winter in Istanbul… in de zomer wel in Antalya maar daar heeft ie nu dus niks aan…

xxx

In Istanbul zitten ook van die belwinkels en ik heb weleens gehoord dat je die hoca kaarten die ze hier hebben ook in Turkije kunt gebruiken maar daar ben ik niet zeker van…

Liefs Linda