Voordelig Bellen Naar Turkije

Hai allemaal,

Ook ik ben erg benieuwd of er iemand een mogelijkheid weet om goedkoop van mobiel naar mobiel te bellen, want het blijkt dat als je het 0900 nummer belt met je mobiel dat niet van je belminuten afgaat (althans niet bij T-mobile, beetje een onaangename verrassing!). En als iemand ook nog weet of er vanuit Turkije ook een mogelijkheid bestaat om zo goedkoop naar een nederlandse mobiel te bellen door middel van een of ander nummer ofzo daar is mijn vriend erg benieuwd naar, kan hij mij nl ook lekker goedkoop bellen!

Alle info is welkom!

Liefs

hey…
ik bel nu van mobiel naar mobiel met 0900-1445… ik heb ook T-mobile…
de extra kosten gaan idd niet van je belminuten af maar dat kan schijnbaar gewoon niet…
nu ligt het er dus aan wat voor abonnement je hebt bij t-mobile hoeveel de extra kosten worden…
je betaalt namelijk gewoon je landelijk tarief erbij.
voor mij scheelt het toch heel veel… 0900-1445 is voor naar mobiel turkije maar 3ct per minuut…
hoeveel mijn landelijk tarief is weet ik niet precies… ongeveer 13ct ofzo… dan kom ik dus op 16ct per minuut…
ik heb de laatste keer meer als een half uur gebeld wat normaal iets van 30 euro zou zijn… nu was maar 5 ofzo…
de precieze bedragen weet ik niet omdat ik mijn factuur nog niet heb, maar ik heb het zo een beetje gecheckt op mijn belstatus
ik was er in ieder geval heel blij mee, want het scheelde mij echt heel veel!!!
ik hoop dat jij er ook wat aan hebt…

en hoe je vanuit turkije goedkoop naar nederland kan bellen zou ik ook wel graag willen weten… mijn vriendje is ook al aan het zoeken maar nog zonder succes…
dus als iemand dit weet… please tell me!!!
xxx

Je kunt nu ook echt goedkoop internationaal bellen met je mobiel / GSM. Via http://www.123vcard.nl zelfs als voor 5,9 cent! Geen hoge toeslagen meer van je mobiele operator!

Met http://www.123bel.nl is het al mogelijk om voor 7 cent naar Turkije te bellen (via 0900).

Heb net even op de site www.123bel.nl gekeken maar naar een mobile telefoon bellen in Turkije kost daar €0,18…

En bij www.123vcard.nl betaal je naar Turkcell €0,19 en naar Tellsim €0,14 andere mobiele aanbieders kosten €0,17

Niet erg voordelig…Maar hoe dan ook bedankt voor de tip… Van vast naar vast bellen is wel vanaf €0,07

Ik blijf erbij bellen met een HOCA kaart of Call Turkey bij mijn weten nog altijd het voordeligst…
Maar mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag…

Liefs Linda

Ik heb een nummer waar ik in ieder geval mee naar de US bel, voor 1,5 ct p.m.; TeleDump. Je belt 0900-1919 en volgt dan de instructies. Volgens mij moet het wel werken, anders was mijn vader alleen heel boos geworden :wink:

Linda, kun je dat HOCA nog een keer uitleggen?? Ik ga waarschijnlijk voor langere periode naar Turkije, dan lijkt het me voordeliger om een Turkse simkaart te kopen, toch? Kan dat wel, met een toeristenvisum en waar koop je die?

Alvast bedankt allemaal!