(origineel bericht op be-more.nl)
Voorbereiding
Lieve allemaal,
Over maar liefst 73 dagen vertrek ik voor 2 maanden naar Zuid-Afrika ( durban) om daar te werken in een opvang huis genaamd ’ Palm Tree’ ik zal hier 2 maanden verblijven om de mensen daar een handje te helpen.
Hier een kort stukje over Palm Tree:
Eén kleine vrouw, een groot hart en een nog groter verschil. Al zestien jaar werkt Ros Visagie met haar organisatie Palm Tree om kinderen uit de buurt van Amanzimtoti op te vangen. Kinderen die hun ouders kwijtraakten, werden achtergelaten of voor wie geen enkele andere plek meer was.
Palm Tree geeft ze een dak boven hun hoofd, dagelijkse maaltijden en alle zorg die ze nodig hebben. Ook krijgen sommige kinderen thuis aangepast basisonderwijs, omdat ze op school niet (meer) mee kunnen komen. Bovendien is er sinds kort een crisisopvang voor de allerkleinsten. Ze worden op het project opgevangen terwijl hun papieren voor adoptie klaar worden gemaakt.
Een project dat helemaal om kinderen draait; van de home schooling 's ochtends tot het bezig zijn met de oudere kinderen 's middags. Een klein project waar veel gebeurt!
Als je nou een mailtje wilt ontvangen met een bericht van mij erin dan moet je klikken op ’ volg mijn ervaringen ’ en dan kan je je aanmeldne voor de mailingslijst. ik hoop natuurlijk dat jullie dit allemaal doen!
Ook als jullie nog geld over willen maken kan dit naar 12.17.74.228 tnv Be More te Nijmegen o.v.v. Minka Langeveld. ( Vergeet mijn naam dan niet! )
Liefs Minka