Wij gaan deze zomer oa naar Flores. Is het handig om vooraf van alles te regelen? We denken dat het waarschijnlijk net zo handig is om ter plekke in Flores excursies/terugreis of een auto met chauffeur/gids te regelen, en wellicht ook goedkoper. Wie heeft daar ervaring mee? We gaan op de heenweg naar Flores waarschijnlijk met de peramaboot vanaf Lombok, zouden terug willen vliegen vanaf Maumere of Ende naar Mataram of Denpasar.
ja dat zou ik ook willen weten!
zeer makkelijk , van op de luchthaven in Makassar , een klein hotelletje of losmen , wordt je zo aangeboden. In elk hotelletje kan je een mooie trip boeken ofwel tot en met tora toraja of zelfs tot in manado.
Vorig jaar deden wij deze reis . Alles op het internet uitgevlooid, ( prijzen nagekeken van officiele reisbureaus) alles keurug opgeschreven en in het hotel een reisbureautje gekontakteerd. Alles keurig met airco busje , engelstalige gids van het zuiden tot het noorden 16 dagen,hotelletjes, guesthouses, inganggelden , ontbijt, prachtige ervaring prijs 850€
gids , chauffeur , auto alles alles inbegrepen
zie info op;
www.picasaweb.google.com/genbruggemc
voor meer info : [EMAIL=“Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be”]Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be
haast U want binnen 3 weken ben ik terug weg naar Indonesie voor 3 maand
Neem eens contact op met Sunda Trails .
Deze info is handig als je naar Sulawesi wilt, maar de vraagsteller wil naar flores!
Gezien de datum van de posting zal paulienrommen alweer terug van weggeweest zijn…:vak02:
JA, dat klopt, waren in juni in Flores, en hebben het erg leuk gehad. Flores is een aanrader!
Heb je alles vooraf geregeld of daar ter plekke?
Groetjes,
Rose
Wij gaan het liefst op de bonnefooi, lukt dat in Flores?
Op de bonnefooi heel goed te doen hoor!
ik heb het ook op de bonnefooi gedaan.