Hallo allemaal!!
Ik heb een baan aangeboden gekregen op Curacao met als salaris tussen de NAF 3000-3500 en zal hier voor een aantal jaar naar toe gaan. Wie kan mij vertellen of dit een goed salaris is? Wat hou je hiervan netto over? Ik ben op zoek naar een tweedehands autootje voor niet al teveel NAF. Wie kan mij ook helpen met het vinden van een volledig gemeubileerde studio in de buurt Mambo Beach? Ik zal eind augustus 2008 vertrekken om hier in een leuk hotel te gaan werken, maar wil graag weten of ik ga rondkomen van mijn salaris. Ik heb inmiddels begrepen dat de wegenbelasting in 1x betaald dient te worden voor een geheel jaar, en de autoverzekering per half jaar. Op welk prijscategorie moet ik rekenen voor de aanschaf en verzerkering etc… Please wie kan mij helpen?
Dag Essie,
Hier enkele antwoorden.
Wegenbelastng betaal voor een half jaar of een heel jaar. Heel jaar is voordelig. Verzekering kan je op verschillende manieren betalen. Heel jaar, half of per kwartaal, afhankelijk van de maatschappij.
Salaris is afhankelijk van de functie die je gaat bekleden. Maar 3-3.5 zijn voor de reisbranche goede salarissen. Wat je overhoudt is afhankelijk van je prive situatie. Kids ed.
Hey you!
Super bedankt voor je antwoorden. Ik heb een functie aangeboden gekregen voor Front Office Manager in een **** hotel. Prive situatie is alleenstaand. Weet jij waar ik t beste terecht kan voor een 2ehands auto en aan welke prijzen ik moet denken? Je hebt het over wegenbel/verz, in welke prijscategorie moet ik dan denken? Voor een leuke/gemeubileerde studio in de buurt van mambo, waar kan ik dan t beste kijken?
Ik hoop dat je ook hierop kunt antwoorden
Hey you!
Super bedankt voor je antwoorden. Ik heb een functie aangeboden gekregen voor Front Office Manager in een **** hotel. Prive situatie is alleenstaand. Weet jij waar ik t beste terecht kan voor een 2ehands auto en aan welke prijzen ik moet denken? Je hebt het over wegenbel/verz, in welke prijscategorie moet ik dan denken? Voor een leuke/gemeubileerde studio in de buurt van mambo, waar kan ik dan t beste kijken?
Ik hoop dat je ook hierop kunt antwoorden
Hoi,
Waar je goede auto’s kan kopen is moeilijk aan te geven. Je moet echt geluk hebben.
Woning: via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com kan je in ieder geval appartementen in huren in de buurt van Salinja. Dat is 5 min vandaan met de auto. Wegen belasting is dit jaar Naf 294,00. Verzekering is verschillend, afhankelijk van de auto etc. Dit kan ik je moeilijk aangeven.
Bij een si van circa 3500 hou je afhankelijk van verzekering, pensioen ed iets van 2700 over. Nogmaals dit is echt afhankelijk van wat afgetrokken wordt.
Hopelijk heb ik je in ieder geval kunnen helpen.
In aanvulling op bovenstaande reacties: op www.united.an/auto kun je online een offerte berekenen voor een autoverzekering. Dan heb je in elk geval één tarief gezien. Mijn ervaring is dat United een prima prijs biedt.