Voor een lange tijd naar Turkije!

Hallo allemaal!
Ik zit er al een tijd aan te denken om voor een half jaar/ jaar naar het buitenland te gaan.
Het liefste naar Turkije, omdat ik echt gek ben op dat land.
Zijn er mensen die dit hebben gedaan? Of eventueel mensen met hetzelfde plan?

Hej leuk idee meid!! kheb je een prive berichtje gestuurd als ie is aangekomen haha :dag:

Hoi hoi,

Zo te zien zijn er meerdere meiden met die zelfde kriebels om voor een tijdje naar het buitenland te gaan:-)Ook ik heb ze…alleen ik wil graag richting Mexico.Dus mocht je je bedenken?:wink:

Gr Diaan

mexico lijkt me ook leuk! alleen het is wel een gevaarlijk land toch?
ik wil echt graag naar het buitenland… dus als er mensen met hetzelfde idee zijn… :wink:
ik hoef niet persé naar turkije, als het maar totaal iets anders dan nederland is,
ergens in zuid europa afrika of azië…

hey,
Ik vertrek met mijn partner voor ten minste 3 maanden naar MAHMUTLAR op 15 september
misschien horen we nog wat van U moest je in die buurt zijn.

Ik zou naar Playa del Carmen(yucatan) willen.Dat gedeelte ligt mijlen ver van het gebied waar nu de drugsoorlog afspeelt.Playa kwam bij mij niet echt als onveilig over.Na een bezoek aan Turkije heeft dat ook even in mn hoofd gezeten.Maar Mexico…daar ben ik echt helemaal weg van.Lijkt me gewoon heerlijk voor even een ander leventje leiden.Ben er ook al eens mee bezig geweest via advertenties.Er gaan ook best wel wat meiden die richting op.Maar tot nu toe is het nog niet gelukt om iemand te vinden met wie ik dit kan ondernemen.Azie en Afrika trekken me niet zo om daar een tijd te verblijven.Maar goed ik ga nog eens een kans wagen.Ik hoop dat jou ook lukt!En mocht je nog van gedachten veranderen.Bericht me maar:-)

Gr Diana

hallo,
Wat leuk dat ik dit zie:)…
dat ik hier eindelijk mensen zie die t zelfde denken als ik…
Ik word er namelijk beetje gek van dat niemand me echt begrijpt over dat ik hier weg wil uit NL,
Heerlijk om dus even wat te delen met mensen die er de zelfde gedachtens over hebben…:slight_smile:

Toevallig heb ik t zelfde met Turkey, ik kom er al vanaf heel jongs af aan en denk dat ik daarom zou van Turkey hou, toevallig ben ik net afgelopen zaterdag (2 juli) terug gekomen uit Turkey was daar lekker 15 dagen op vakantie… echt weer zoals gewoonlijk een heerlijke vakantie gehad! alleen voelde me weer zo onwijs K*T als ik dat even zo mag zeggen toen ik weer terug moest naar NL… ben nu dus nog maar paar dagen terug maar vind t nog steeds helemaal niks om terug te zijn… en denk steeds maar bij mezelf wat doe ik hier in vredesnaam!

Op t moment denk ik echt alles is btr dan hier in NL, als ik hier maar gewoon weg kan…
omdat ik zo gek ben van Turkey zit ik er idd ook aan te denken om daar paar maanden heen te gaan om te kijken hoe dat is…
Ook lijken andere landen me ook geweldig… zo heb ik ook al naar Curacao zitten kijken…:slight_smile:

hoe ver zijn jullie al…? hebben jullie al plannen?

nou lijkt me leuk om wat van jullie te horen!
Groetjes Mariel lijkt me

hallo,
Wat leuk dat ik dit zie:)…
dat ik hier eindelijk mensen zie die t zelfde denken als ik…
Ik word er namelijk beetje gek van dat niemand me echt begrijpt over dat ik hier weg wil uit NL,
Heerlijk om dus even wat te delen met mensen die er de zelfde gedachtens over hebben…:slight_smile:

Toevallig heb ik t zelfde met Turkey, ik kom er al vanaf heel jongs af aan en denk dat ik daarom zou van Turkey hou, toevallig ben ik net afgelopen zaterdag (2 juli) terug gekomen uit Turkey was daar lekker 15 dagen op vakantie… echt weer zoals gewoonlijk een heerlijke vakantie gehad! alleen voelde me weer zo onwijs K*T als ik dat even zo mag zeggen toen ik weer terug moest naar NL… ben nu dus nog maar paar dagen terug maar vind t nog steeds helemaal niks om terug te zijn… en denk steeds maar bij mezelf wat doe ik hier in vredesnaam!

Op t moment denk ik echt alles is btr dan hier in NL, als ik hier maar gewoon weg kan…
omdat ik zo gek ben van Turkey zit ik er idd ook aan te denken om daar paar maanden heen te gaan om te kijken hoe dat is…
Ook lijken andere landen me ook geweldig… zo heb ik ook al naar Curacao zitten kijken…:slight_smile:

hoe ver zijn jullie al…? hebben jullie al plannen?

nou lijkt me leuk om wat van jullie te horen!
Groetjes Mariel lijkt me

Ja ik had dat gevoel toen ik terug kwam uit Mexico…Ik moet terug!;-)Daarna nog wel op vakantie geweest.Maar geen voldoening aan gehad.
Hoe ver ik ben…Nou ik weet nu wel ong hoe het gaat qua appartementje huren/kosten ect.Tot zo ver ben ik gekomen.Het is gewoon dat ik met iemand samen die richting op wil,maar die heb ik nog niet gevonden.

Gr Diaan

Ik wil na mijn studie -komende zomervakantie 2012- iig voor een half jaar naar Turkije.
Kijken of ik richting Alanya kan gaan. Ik heb gekeken wat een huisje daar aan de zee kost. voor 38000 euro heb je een mooie woning inc. zwembad en tuintje. Aan jaarlijkse kosten komen daar nog 200euro zwembad onderhoud/tuinonderhoud bij. Gas wordt daar dmv gasflessen gedaan!:stuck_out_tongue:

Nou wil ik kijken of ik iig in een hotel/animatie o.i.d. kan gaan werken zodat ik nog kost en inwoning krijg… Weet niet wat jouw plan is?

Groetjes!

ja wil ik ook doen :slight_smile:
maar ik wil echt niet in mn eentje gaan…
dus ben echt hard op zoek naar een gezellig iemand met hetzelfde idee die een beetje leven in de sleur krijgt haha

Wat leuk! En wat ben jij precies van plan in Turkije?
Weet je al waar je ongeveer heen wilt?

ik wil gewoon weg
ik wil meer van het leven zien dan alleen de veluwe hier :stuck_out_tongue:
gewoon werken om geld te verdienen en met dat geld mezelf onderhouden en genieten van het leven. klinkt heel deprimerend he haha, maar ik heb gewoon zin om totaal iets anders te gaan doen dan de dagelijkse routine

Hahaha dat klinkt helemaal niet deprimerend; ik heb precies hetzelfde!!! hahaha
Gewoon weg uit Nederland, iig voor een tijdje!! :smiley:
Als wat wil jij gaan werken?
Als je animatie zou gaan doen en je zoekt een beetje een goed hotel dan valt het onderhouden nog wel mee; vaak krijg je kost en inwoning (tenminste, dat is wat ik hoor)

ja ik ook voor een tijdje! minstens een half jaar tot een jaar ofzo.
en animatieteam lijkt mij ook heel erg leuk, of de horeca in een nederlandse bar/discotheek ofzo :slight_smile:

Hahaha nice!
Ik wil zelf echt t animatieteam in. Gezellig met een groep mensen gasten vermaken, en betaald worden om uit te gaan met je gasten hahaha!
Wanneer zou jij weg willen?

als het nieuwe seizoen begint, omdat t seizoen nu bijna afgelopen is.
dus in mei ofzo :slight_smile: en jij?

Ik zou begin Juni er heen willen gaan.
Ik ben nu al bezig met informatie te zoeken hoe ik er het beste heen kan gaan.
Een reisgenootje zou helemaal top zijn; alleen is ook maar zo alleen:p

ja inderdaad! :smiley: heb je msn? ik stuur je wel een privebericht

hallo,ik ga 3november voor 5 maanden naar Mahmutlar om te overwinteren. is dit de eerste keer voor jullie?