ja ![]()
hey
ik denk dat we rond de 10de sept. gaan vertrekken met de auto en zo komen we rond de 15de sept. aan waar zit jij ergens in MAHMUTLAR wij hebben ons app juist naast MAY GARDEN HOTEL als je met je rug naar de zee staat is het app rechts op het 4 de verdiep.
hopelijk zie we ons daar eens.
:wereld:Ik heb er ook over nagedacht maar liever ook niet alleen! Ik heb mij voor genomen om eerst eens op reis te gaan in die regio. Kemer is een leuke plaats waar ook genoeg toerisme is voor eventueel werk.
Maar heb mensen ontmoet die in de animatie werkte die echt onder zeer slechte arbeids voorwaarden werkte. Als je dat oke vind kom je zeker aan een baantje.
ā¦je PM inbox is vol!!:dag:
Beste Eric en Yvette, mail gestuurd in october,geen reactie. Vind dat jammer.Laat wat van jullie horen op e mail frits.kitty@hotmail.com.Groeten uit Nederland.
Je bericht is al wat langer geleden, maar oh wat leuk om te lezen!! Ik heb precies hetzelfde! Ik ben sinds vorige week pas lid van dit forum, vandaar dat ik nu pas reageerā¦
Ik hou echt van Turkije, ik zou er super graag naartoe willen. Dit is ook de reden waarom ik een paar jaar geleden ROC Toerisme ben gaan doen. Inmiddels hang ik alweer ruim 5 jaar in het reisbureau, maar ik wil naar Turkijeā¦
Ik ben nog geen 2 weken terug en ben ik zoān gat gevallen! Ik wil niet in Nederland zijn, ik wil in Turkije zijn.
Heb jij al concrete plannen? Stappen ondernomen?
Groetjes,
Annika
Iemand hier nog mee bezig? ![]()
Via Wereldwijzer app