voor de gene die veel naar turkije bellen,
hebben jullie welleens voipbuster geprobeerd?
dat is helemaal niet duur.
Nog nooit geprobeerd maar heb het net even opgezocht en ik ga dat vanavond toch is uitproberen denk ik!
Ik gebruik nu normaal skpe, maar heb een heel slechte verbinding.
Gebruikt er hier nog iemand skpe? Hebben jullie ook slecht gehoor of niet?
Kan ook aan zijn netwerk of telefoon liggen, maar als ik met mijn gsm (ay yildiz) bel versta ik hem veel beter. Maar dat is natuurlijk wel duurder.
X Summa
Ik bel altijd met Skype !
@Summa: het ligt wss aan je koptelefoon denk ik. Ik had eerst een slechte, alles kraakte en hij verstond me ook niet, heb een betere gekocht en nu hebben we geen problemen meer. Kan wel soms ook aan de internetverbinding liggen, als mn draadloos internet op héél laag staat, dan kan het gebeuren dat ik niet door geraak (maar dan gaat mn internet ook niet meer meestal).
Heb ook gaan informeren voor Ay Yildiz maar dat komt toch nog een stuk duurder uit dan skype…
skype ken ik eigenlijk niet zo:hihi:
maar veel mensen die ik ken bellen voortaan met voipbuster de verbinding is goed hoor.
ik weet niet hoeveel je bij skype betaald?
De kosten bij skype om van Skype naar een Turkse mobiel te bellen is 0,173 € per minuut.
Valt mee niet ?
dat valt mee ja
Ik bel altijd via een 0900 nummer…
makkelijk op google te vinden!
ik heb er nu 1 gevonden, naar vaste telefoon bellen in turkije…2 cent per minuut… njaa dat is wel te doen toch…
xx
ik bel ook altijd via 0900
Skype toch goedkoper en het kost je niet om skype op je computer te downloaden, toch maar eens proberen hoor, alle centen die je uitspaard, kan je langer met je askim bellen
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik voor Skype betaal.
Maar ik praat via de headset, dus eigenlijk net zoiets als bij MSN.
Ze kunnen mij goed verstaan, maar ik hoor hun alleen maar “hikkend”
Volgens de zaak waar ik deze nieuwe headset bij kocht, ligt dat aan Turkse zijde.
Met Hongarije bv heb ik prima contact:smile:
Als je van Skype naar Skype belt dan moet je niet betalen.
Als je van Skype naar Gsm belt, dan moet je eerst gaan opladen (zoals een prepaidkaart maar dan op je computer) als je dat met visa doet, dan heb je binnen de 15 minuten belwaarde en kan je gaan bellen .
ik bel met belkaarten van de hema, bel voor 10 euro al gauw een uur. dat is dus 18 ct per minuut, is wat duurder maar dan heb je het wel in de hand.
en soms met een 0900 nummer.
09000129
Voor bellen naar een vast nummer in Turkije…
Is 2 Cent per minuut!:):)
hoef ik tenminste niet na 10 minuten te zeggen, ik moet ophangen anders wordt het te duur hoor…!!
Heb net weer 3 kwartier lekker zitten babbelen met me Askim!
Ik kan m’n skype krediet niet meer opladen, de optie visa is niet mogelijk…???
Heeft nog iemand dit? Of enkel ik?
X summa
hmmm 2 weken geleden was het van mij nog mogelijk hoor summa, wat me wel opviel is dat het zo een 20 minuten heeft geduurd voor het erop kwam, anders had ik het na 1 minuut al …
Na dit topic te lezen heb ik onmiddellijk skype gedownload, maar nu ben ik al bijna een uur op men skype tegoed aan het wachten. Is dit normaal?? Ik begin nu wel een beetje stress te krijgen want tenslotte heb ik al men gegevens van mijn mastercard gegeven en heb ik geen enkel bewijs. HELP
Nou, met Visa duurt het enkele seconden of minuten…
Met een gewone bankkaart (net als een bankoverschrijving maar via internet) moet je een week erop wachten ! Daarom dat ik dan ook meteen een visa kaart heb aangevraagd.
Ze trekken maar het bedrag van je rekening als het op je pc staat. Dan krijg je een email toegestuurd met het bewijs van betaling. Als de gegevens niet goed zijn doorgegaan dan zijn ze er niet vandoor met je geld ook. Skype is heel betrouwbaar en zal niet zomaar met je geld weglopen.
Ondertussen is alles ok. Toen ik vanmorgen skype opende stond mijn beltegoed erop. Gelukkig. Mastercard is wel geen gewone bankkaart, maar ook een kredietkaart… daarom dat ik zo begon te stressen…
groetjes
gelukkig is het nu allemaal goed met je beltegoed en kan je fijn naar turkije bellen!!
heb toen strax is eventjes gekeken wat voipbuster kost per min dat had ik hier nog niet laten weten €0.02 per min:biggrin: