Ik zag dat je met Skypeout ook naar vaste nummers kan bellen… heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is het ontvangst e.d.? Opzich leuke bedragen om te kunnen bellen via het internet.
Indonesia € 0.094 (€ 0.108)
Indonesia - Mobile € 0.125 (€ 0.144)
Indonesia-Jakarta € 0.033 € (0.038)
Heb met skype gebeld naar Indonesie, zowel naar mobiel en vast, tot nu toe was de verbinding redelijk tot goed! En de tarieven, zijn toch goedkoop:
Vast: 0,076
Mobiel: 0,144
Via VOIPbuster zijn de tarieven iets goedkoper:
Vast 0,0464
Mobiel 0,1276
Ik gebruik Skype dagelijks, geen enkel probleem mee. Het geluid is perfect, maar wel heel erg afhankelijk hoe snel je verbinding is en hoeveel mensen er nog gebruik van maken. In een internetcafé wordt heel vaak bellen via internet aangeboden (ook veel met Skype) maar als er dan nog 8 mensen van dezelfde verbinding gebruik maken, merk jij dat wel degelijk in je telefoongesprek. Is de bandbreedte voldoende groot of ben jij de enigste die gebruik van internet maakt, dan is er geen enkel probleem en kun je perfecte en goedkope telefoongesprekken volgen. Nog beter is om de andere persoon ook aan het skypen te krijgen, dan kost het helemaal niets. Ik spreek vanuit Centraal-Amerika regelmatig gratis met mijn familie in Nederland.
Ik bel ook dagelijks met skype en de laatste tijd had ik wel wat problemen ermee zoals: als ik bel en de ander neemt op, dan kunnen zij mij niet horen en ondertussen verlies ik kostbare seconden en word het van mn rekening afgetrokken. Ok, skype is nu wel niet duur maar als je al die seconden nu al hebt opgeteld, soms moet ik 10 keer proberen vooraleer ze me kunnen horen en dan zit je toch wel aan enkele minuten !
Anders geen klagen van ! Het is een goede oplossing voor een zéér gunstig tarief !