Ik wilde graag vragen of jullie misschien een programma voor op je computer weten waarmee je voordelig kunt bellen naar turkije, zoals skype? Ik ken wel nog een programma die Voipwise heet ze zeiden dat het best goedkoop bellen was, ik heb 1 keer proberen te bellen naar mobiel in Turkije, maar vond het toch niet heel goedkoop.
Dezelfde vraag ook andersom dus of je misschien ook goedkoop vanuit Turkije naar Nederland kunt bellen? Dit hoeft niet persé een programma te zijn, kan ook gewoon een kaart zijn ofzo?
Ik hoop een antwoord op mijn vraag te kunnen krijgen…
Alvast bedankt.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen, was mijn vraag nou echt heel moeilijk of hebben jullie gewoon geen zin om een antwoord te schrijven
Ik hoop nu wel antwoord te krijgen op mijn vraag want anders ben ik binnenkort failliet
Alvast bedanktt…
ja idd
gewoon skype installeren of zoiets als voipbuster
ik kon altijd best wel lang bellen met een gewone telefoonkaart in turkije naar vaste lijn in NL
Ik heb altijd Skype gebruikt waarmee ik belde naar de mobiel van mijn vriend, kosten 0,19 cent per minuut. Ik heb nu het programma Voipwise geinstalleerd, als je hier credits opzet krijg je gratis dagen, op die gratis dagen kan je GRATIS bellen naar vaste nummers in een heleboel landen, waaronder Turkije. Ik bel er ook weleens naar de mobiel van mijn vriend mee, kosten 0,17 cent per minuut. Soms doet de verbinding een beetje raar, maar gewoon opnieuw proberen en dan heb je een prima verbinding.
Ooh wat goed ik heb die programma ook maar bel er niet zo mee vanwege het geen goede verbinding was, maar hoe kan je erachter komen bij voipwise welke dagen er gratis gebeld kan worden dan?
Je moet eerst credits kopen, je zet er dan 10 euro op, vervolgens krijg je 90 dagen gratis bellen naar vaste telefoons in een aantal landen, waaronder Turkije. Iedere keer als je er dus credits op zet krijg je weer 90 dagen extra. Ik bel bijna elke avond een uur met mijn vriend, goede verbinding en helemaal gratis!!! Ik vind het echt een aanrader. Succes!
Super joh! Heel erg bedankt, ga ik zeker proberen veel succes met je vriend moeilijk maar liefde maakt niets onmogelijk, zeg ik omdat ik ook in die situatie zit.
Nogmaals bedankt, doei doei
Er zit wel een maximum aantal minuten aan per week, dus daar moet je even rekening mee houden. Als je over dat aantal minuten heen gaat, betaal je 0,025 cent per minuut, dus dat betekend dat je voor nog geen 2 euro een uur kan bellen. Jij ook succes met je liefde op afstand. Het is zeker niet makkelijk, maar echte liefde overwint alles!
Hmmmm, ok dan heel erg bedankt, ik ga het zeker proberen en hoop dat het wel een goede verbinding heeft. Kan je wel zien wanneer je over het aantal max. min. heen gaat? Zeker weten, echte liefde maakt niks onmogelijk Hoop dat iedere geliefde aan het eind van de weg bij elkaar komt en nooit pijn lijd. Groetjess Doei doei…
Het systeem geeft vanzelf aan wanneer je aan je max zit, dan geeft ie aan dat je 0,025 cent per minuut moet gaan betalen, maar dat is wat mij betreft nog steeds weinig. Ik heb tot nu toe altijd een goede verbinding gehad en ik gebruik het dagelijks. Ooit komt de dag dat je voor altijd bij elkaar bent, tot die tijd moet je genieten van de momenten dat je elkaar hoort, ziet en spreekt. Groetjes
Hmm ok mooi dankjewel ga ik zeker proberen
Je hebt helemaal gelijk en mooi gezegd trouwens. Liefde liefde liefde, niks kan je blij er maken dan dit, als iemand van je houd en zegt het altijd met mooie woorden tegen je dan ben je de gelukkigste. Allah size saglik ve mutluluk versin (amin)… Nogmaals bedankt. Hoscakal…
sorry ben net lid geworden van deze site maar als je vriend een computer heeft moet hij ff google talk downloaden.
ik heb iemand in turkije wonen en die bel ik regelmatig via google talk en als ze niet on line is dat bel ik haar ff via nonoh, zelfde bijna als voip alleen naar turkije is het gratis bellen en met voip moet je dat betalen.
succes
hoi bigseat,
Nog nooit van gehoord zeg, wat goed. Maar hoe bedoel je dan met als die niet online is bel ik via nonoh? Is dat ook gewoon de programma google talk? Kan je dan gewoon naar mobiel of huistel turkije bellen gratis bellen? Ik heb de programma nu gedownload namelijk, maar ben wel geintresseerd naar hoe het werkt. Kan jij mij daarmee helpen?
Trouwens Dece ik heb nog een vraagje aan je. Kan je voipvise ook gebruiken in Turkije? Ik bedoel dan of je misschien ook in Turkije kan bellen naar Nederland, goedkoop of gratis naar vaste telefoonnummers?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me wel. Het is een internationaal programma en je kan naar verschillende landen gratis bellen op de vaste telefoon, ook naar Nederland. Lijkt mij dus geen probleem. Ik bel ook weleens naar vaste nummers in Nederland en dat is ook gratis. Gewoon downloaden zou ik zeggen en dan kan je er gebruik van maken.
hallo
het is zo als de persoon ook google talk heeft en jij ook dan ken je met een koptelefoon samen met elkaar praten. mocht die andere niet over een computer beschikken dan ken je het progammaatje downloaden van nonoh. je gooit er 10 euro op en je ken gratis bellen.(maar je hebt maar een beperkt aantal minuten die je gratis krijgt ik geloof zo 2 of 4 uur per week.daarna gaat het van je 10 euro af.(ik dacht zo uit mijn hoofd 1 cent per minuut.(mits dat het een vaste t.lijn is.) verder sms ik ook nog gratis ook een beperkt sms per week, daarna geloof ik dat het 1 of 2 cent kost.en als je mobiel gaat bellen met nonoh dan kost dat 18 cent per minuut. nu ik hoop dat ik je heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben moet je wachten want ik ga naar turkije morgen, maar ben 9 mei terug…groetjes.:dag:…