Voor boeken Hostels Nodig?

Beste medereizigers!,

Ik ga van 06 Januari tot en met 19 Februari in me eentje op reis door Thailand. Hier volgt een lijstje van de plaatsen die ik ongeveer wil aanhouden.

• Bangkok
  • Chiang Mai
  • Phuket
  • Khao Sok National Park
  • Ko phi phi
  • Ko Samui
  • Ko Tao
  • Bangkok

Dit zijn de plaatsen die ik een beetje aan wil gaan houden.

Heeft iemand ervaring met het reizen door Thailand in deze tijd van het jaar en is het beter om het meeste hostels voor te boeken in deze tijd van het jaar?

Heb wel al geboekt voor Bangkok en Ko Tao. En heb me nachttrein ticket voor van Bangkok naar Chiang Mai.

Ik hoor graag van jullie groetjes Mitch !

Hoe lang blijf je in Bangkok ? Het kan zijn als je daar maar 2 dagen blijft, dat het verstandig kan zijn om je hostel in Chiang Mai ook te boeken.
Na 15 januari is de piek sowieso over.

Hans.

1 like

Hey Hans,

Ik blijf de dag van me aankomst in Bangkok en heb daar een Hostel geboekt in de buurt van het treinstation om vervolgens de volgende dag 7 Januari de nachttrein te pakken naar Chiang Mai. Dus blijf 1 nacht in Bangkok. Ik had zelf eigenlijk het idee dat voorboeken in Chiang Mai niet nodig zou zijn omdat het zo’n grote stad is. Of denkt u hier anders over dan hoor ik dat graag.

Groetjes Mitch

Voorboeken in Chiangmai voor 7 januari is echt niet nodig !!! de meeste toeristen gaan dan naar het zuiden om lekker aan het strand te liggen!(erzijn genoeg guesthouses te vinden die leeglopen van toeristen)

1 like

Hoi Mitch,

In januari ga ik ook alleen Thailand doorreizen.
Ervaring heb ik dus nog niet, daarin kan ik je dan ook niet voorzien.

Zou je mij kunnen vertellen waar jij je hostel in Bangkok hebt geboekt en wat je er voor kwijt was?

Groetjes Anne

Hey,

Gelukkig dacht ik al heb ik vanuit daar lekker wat vrijheid! Kan ik daar beetje verder kijken hoe en wat.

Thanks!

Hey Anne,

Wat leuk! Ik heb een net hostel naast het treinstation voor de eerste dag omdat ik de volgende dag met de nachttrein richting Chiang Mai ga.

Maar heb ook een heel mooi hostel voor de laatste 4 dagen van me reis geboekt en niet duur, netjes en schoon, heb ik via iemand gekregen die er ook was geweest.

http://www.nappark.com/

Kijk maar even gr Mitch!