Op zoek naar een goedkoop ticket naar Australie kwam ik de volgende site tegen:
Daar staat dat je, als je bereid bent een keer extra over te stappen, voor 600 euro heen en weer nar Melbourne of Gold Coast kunt reizen.
Het lijkt mij een erg goeie deal, maar is er iemand die dat al eens eerder heeft gedaan? Ik ben benieuwd naar de ervaringen!
Hallo,
Ik heb zelf de vlucht pas gedaan van Kuala Lumpur naar de Gold Coast. Ik had extra beenruimte erbij gekocht en een comfort kit met de bedoeling om te gaan slapen. Ik heb het als zeer vervelend ervaren. Dit omdat ze misschien 2 uur het licht uit doen en daarnaast de ozzies zelf flink gaan zitten zuipen dus erg luidruchtig zijn.
Ik betaal liever voortaan wat meer om gewoon te kunnen slapen. De vlucht vertrok om 21.25 en landen de volgende dag rond 7.25 uur in de Gold Coast.
Ik heb het als zeer positief ervaren. Mijn route Perth -kuala lumpur - Bangkok (3 dagen) - kuala lumpur - londen - eindhoven.
Voor 600 euro. Het voordeel vindt ik dat je niet 24 uur lang in het vliegtuig zit en omdat je kan overstappen, even je benen kan strekken. En ik wilde zowieszo naar bangkok voor een paar dagen en dat breekt zeker je vlucht.
Maar ja, dat is voor iedereen anders.
Hallo,
Je zult nooit 24 uur in een vliegtuig zitten dat is onmogelijk. Als je met bv KLM vliegt naar Sydney dan vlieg je van Amsterdam naar Maleisie daar heb je een stop van zo’n 5 a 7 uur en dan vlieg je van Maleisie naar Sydney.
Ik heb de vlucht met Airasia om te slapen erg slecht ervaren omdat ik graag wilde slapen en niet gebroken in Australie wilde aankomen dit is jammer genoeg niet gelukt.
Daarom voor mij alleen nog maar dagvluchten met Airasia
Maar dat de Ozzies luidruchtig waren is toch niet de schuld van Air Asia? Dat kan, lijkt me, overal voorkomen.
Door het enorm uitgebreide netwerk kun je vanuit Kuala Lumpur elke kant op, ook naar andere bestemmingen in Australie. Ik ga het gewoon eens proberen.
Binnenkort kun je volgens de site trouwens ook vanuit Parijs naar Kuala Lumpur met Air Asia X:
ik denk dat het eerder aan de dronken engelsen ligt.
Hallo,
Ik geeft airasia daar ook niet de schuld van. Waar ik Airasia de schuld van zou willen geven is dat ze de lichten niet uit doen ja voor 2 uur. Waardoor ik bijna niet kan slapen. Ik vind met Airasia vliegen onwijs prettig alleen dit is me niet goed bevallen en doe ik dus ook niet meer. Ik heb inmiddels ook ervaringen met Jetstar naar Australie ook een nachtvlucht voor met veel mensen uit Australie en daar doen ze gewoon na 1 uur vertrek de lichten uit en is echt wel iedereen stil. Verder vond ik de stoelen ook niet comfortabel waardoor het ook niet prettig sliep.
Ik zal zeker nog wel met Airasia vliegen maar niet meer een nachtvlucht. Zoals een ochtenvlucht van Perth naar Kuala lumpur vond ik prima te doen. Je koopt voor 5 euro een code voor televisie en dan lekker 2 films kijken en dan ben je in KL.