halo iedereen
ik ga in december voor 3 maanden naar Australië maar met welke vliegmaatschappij vlieg je het best ?
of is dat allemaal een beetje het zelfde
Tsja… wat is het best…?!? Een goede en goedkope is Malaysia Airlines…
Emirates is voor ons de beste, maar het blijft een kwestie van wie wat rekent… Maar het is niet allemaal hetzelfde. Emirates, Singapore, Garuda, zou ik zeggen.
Ik zou Etihad ook niet uitvlakken.
oke bedankt
Wat is eigenlijk een mooie aanbieding voor Australië?
Voor in september kan je voor 690€ naar Sydney met Malasya airlines. IS dat een goede prijs enkel of kan dat nog zakken?
Volgens mij is dat een mooie prijs. En meestal worden de stoelen duurder naarmate het vertrek nadert. Maar het is geen wet!
Je bedoelt echt een ENKELE reis? Dan is € 690 m.i. niet echt goedkoop. Volgens mij kun je met onder meer Singapore Airlines en China Airlines in september wel goedkoper vliegen.
Net gekeken: Singapore Airlines op 9 september (willekeurig gekozen) kost 747 euro, China Airlines op dezelfde datum 777 euro.
Ook zojuist even snel gekeken. In dit geval op Tix.nl: ENKELE reis met Singapore Airlines op 8 september: € 460,67 {incl. 5 euro korting :-)}. China Airlines op dezelfde dag 630,19 (incl. € 15 korting)
Dat is wel een hele goede deal, ik zou het wel weten. Het kan inderdaad per dag enorm schelen. Hoe dat kan, vraag het me niet. Heb je ook op 9 september gekeken, Mattheus
Per dag kan het inderdaad heel veel verschil maken. Als je b.v. China Airlines op 17 september neemt dan betaal je € 563,19. Met flexibiliteit in vluchtdata kun je veel besparen. De prijzen kunnen van dag tot dag en soms zelfs van uur tot uur verschillen.
Hebben geboekt, rechtstreeks op de site van singapore airlines.
Vertrekken op 9 september voor 467€ pp!
Hartstikke goed, prima maatschappij ook!
En houd er ook rekening mee dat ze bij een enkele reis vaak wat meer bewijs willen dat je genoeg geld hebt om Australië weer te verlaten?