Stunt op Australië: Perth €800, Sydney €900 TicketSpy

We hebben deze topic aangepast en de oude verwijderd voor een nieuwe:

Lange tijd hebben we moeten wachten op goede ticketprijzen van Singapore Airlines. Gelukkig is nu het moment weer daar om flink toe te slaan.
Diverse steden zijn afgeprijsd in Azië (Singapore, Bali, Phuket) maar veel interessanter wordt het als je naar Down Under wilt. Dan zakken de prijzen naar een heel prettig niveau. Zo laag dat zelfs Etihad en Emirates daar niet aan kunnen tippen.
De vliegreis mag pas vanaf volgend jaar plaatsvinden, genoeg tijd dus voor heel veel voorpret tot het moment dat je bij de Singapore Girls op Schiphol aan boord stapt!

Zie verder: TicketSpy

Als ik zo op vakantie moet gaan blijf ik liever thuis!!!

Dit lijkt me erg aantrekkelijk maar ik krijg het niet voor elkaar op de site van e bookers…Tips??
Mvg Gert

Wees er snel bij… zie deze link van TicketSpy!!!
Singapore Airlines stunt op Australië: Perth €800, Sydney €900

Hoe bedoel je?

Hey, heb even gekeken op de links van Ticket Spy en wat me opvalt is dat het veeel goedkoper is om vanuit Amsterdam te vertrekken naar Perth ipv Brussel. Ik vertrek op 30 Aug 2014 voor een 4 maanden lange trip door WA. Ben nog wat aan het zoeken naar de beste deal. Via deze tip kom ik op 892 euro heen en terug met Etihad vertrekkend vanuit Amsterdam. Voor het verschil in prijs (1159 met Qantas vanuit Brussel) neem ik graag een treinticket vanuit Antwerpen :). Denken jullie met jullie ervaring dat de prijs nog naar beneden kan gaan, of bestel ik deze zo snel mogelijk?

thanks!

Geen slechte prijs waar jij voor kan betalen, zou het doen!

1 like

Ok Kees, dank je >>>