Ik ben Elke, 26 jaar en woonachtig in België. Het is al jaren mijn droom om naar Australië te reizen. Ik ben op zoek naar mensen die al naar daar gereisd zijn en positieve ervaringen hebben, mij tips kunnen geven etc.
Waarschijnlijk ga ik september-oktober 2015 naar daar, dus als je die periode ook gaat of wil gaan en nog iemand zoekt om mee te gaan, laat dan maar iets weten.
Ik ben ook van plan in die periode te gaan! Wil binnenkort een ticket boeken en van daaruit plannen. Ben nu vooral op zoek naar de beste periode/luchtvaartmaatschappij om mee te boeken.
Nee, nog nooit eerder geweest. Alleen maar heel veel over gedroomd haha
Via skyscanner krijg ik als goedkoopste toch wel China of Singapore Airlines… maar weet niet hoe goed deze zijn. Qantas is volgens mij behoorlijk duur nog?
Hoi! Ik ben ook van plan om rond oktober dit jaar naar Australie te gaan! Misschien wil ik met australianbackpackers boeken. Hoe denken jullie hierover en kennen jullie mensen die hier hebben geboekt misschien?
Hoi! Ik ben ook van plan om rond oktober dit jaar naar Australie te gaan! Misschien wil ik met australianbackpackers boeken. Hoe denken jullie hierover en kennen jullie mensen die hier hebben geboekt misschien?
Hoi Elke, super Australië. Wat wil je weten? Ik ben er 2x geweest. 1ste keer 2005 van melbourne-canberta-sydney en via de oostkust naar Cairns. 2de keer 3 weken terug helaas Australië weer verlaten. Toen in Perth geweest en van Adelaide via de Great Ocean road naar Melbourne en via de kust naar Sydney. Wat zijn precies je ideeen, hoelang wil je gaan en op welke manier wil je er reizem. Geef graag tips, maar is makkelijker al beetje weten welke tijd je hebt, welke ideeen etc.
Groetjes ollie