Ho,i wij zijn Evert en Marthy en reizen heel veel door Europa met de camper. Aangezien wij familie in Australië hebben wonen en daar al 3 keer geweest zijn, hebben wij ons aangemeld op deze site.
Ik wil hier meteen een vraag aankoppelen; Aangezien wij beiden de aow leeftijd hebben bereikt en het steeds moeilijker wordt om te sparen voor grote reizen, meen ik ergens eens gelezen te hebben dat je zeer goedkoop naar Australië kan vliegen alleen met zeer veel overstappen. Ik kan helaas dit nergens meer terug vinden. Is er iemand die dit weet en eventueel veel tips kan geven.
Wij zouden volgend jaar juni en juli heel graag mijn broer weer willen bezoeken (waarschijnlijk voor de laatste keer) die met ons dan een trip naar de Kimberleys wil maken.
Ik wacht af.
Groet Marthy
Hoi Evert en Marthy,welkom op wereldwijzer!
Nou met een beetje moeite en goede research kun je goedkope vliegtickets vinden en veel geld besparen.
Vliegmaatschappijen hebben vaak speciale aanbiedingen naar populaire bestemmingen zoals Singapore of Hong Kong, van daaruit kun je dan bijvoorbeeld weer verder vliegen met een lowcost airline zoals TigerAir of AirAsia naar Australie !
Check eens op deze site :hier aanklikken voor de laagste prijzen van het jaar.
Ook bij emirates link kan je ook goedkoop vliegen en dan vooral vanaf dusseldorf en londen is naar australie nog goedkoper.
en het voordeel vanaf londen is dat de prijs 1 jaar geldig is en vanaf DUS maar 2 mnd.
je kunt ook op heen en terug weg een stop maken. of heen vliegen naar een plaats en terug vanaf een andere plaats.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met het vinden van goedkope tickets ,Evert en Marthy !
groet,georgessiam.