Op Zoek Na Goedkope Vliegtuigtikets

hey iedereen,
misschien kan iemand mij vertellen waar ik goedkope vliegtuigtickets kan verkrijgen?
weet iemand iets laat me dan wat weten!
tnx alvast
nog iets: kent iemand nog een site waar ik froums vind zoals deze want vind da het ma stil is geworden hier???
groetjes
dadaaaa

Hee hallo. Kijk eens op vliegwinkel.nl, dat is wel een goedkope. En wat je ook kunt overwegen is om vnaf duitsland te vliegen (weet dus noiet waar je woont, maar scheelt al gauw een par honderd euro)

Enja, ik ben dus net een paar weken op dit forum, en vind het ook een beetje een dooie bedoeling. Waar ik zelf ook veel info vandaan haal is lonelyplanet.com en dan gan je naar de thorntree. Dat is ook een super groot forum, alles wat je wil t weten kun je daar wel vinden.
succes ermee, en als je zelf nog wt goeie forums tegen komt, laat het dan effe weten
atjow

Originally posted by Roeliepoelie@19-10-2004, 19:57:04
** Hee hallo. Kijk eens op vliegwinkel.nl, dat is wel een goedkope. En wat je ook kunt overwegen is om vnaf duitsland te vliegen (weet dus noiet waar je woont, maar scheelt al gauw een par honderd euro)

Enja, ik ben dus net een paar weken op dit forum, en vind het ook een beetje een dooie bedoeling. Waar ik zelf ook veel info vandaan haal is lonelyplanet.com en dan gan je naar de thorntree. Dat is ook een super groot forum, alles wat je wil t weten kun je daar wel vinden.
succes ermee, en als je zelf nog wt goeie forums tegen komt, laat het dan effe weten
atjow **

Cool,toen ik dit forum had gevonden was het van “woaa,super handig” maar er is hier jammer genoeg echt niet veel respons en leven…Nu es gaan kijken naar Lonelyplanet :wink:

hm
maar op vliegwinkel.nl kan je niet de terugreis boeken…
hoe doen jullie/hebben jullie dat dan gedaan?
gewoon een enkeltje australie en dan in australie de terugreis boeken?

hm…
confused :unsure:

dag

Een handige website voor vliegtuigtickets :

http://www.vliegtuigtickets.nl/

ciao
gunther