Wie kan mij helpen/vliegen/Royal Brunei

Hallo allemaal,

ik ga per 23 december voor 3 weken naar Australië, maar dankzij de zomertoeslag en de kersttoeslag zijn de tickets niet te betalen!!! Weet iemand een goede en goedkope vliegmaatschappij of reisbureau voor mij waar ik een ticket kan boeken. Ik heb er nu ééntje gevonden bij Royal Brunei Airlines, voor 1275 euro, maar ik heb geen idee of deze maatschappij goed en betrouwbaar is. één ieder die mij kan helpen GRAAG!!!

Gr. Gilgil

Hoi

Als ik jouw was zou ik toch maar even langs een reisburo gaan voor meer informatie, en prijs .
Ik heb zelf ook niet via internet geboekt en was echt niet duurder uit ,
en dan praat ik over reis en annulering incl visum . wat zeg ik , voor die prijs kan ik nu geen ticket meer krijgen.
en er vroeg bij zijn want de goedkoopste stoelen zijn het eerste weg.
En neem geen risico’s bij reserveren van tickets , je praat toch gauw over een 1200 euro of meer.

succes

Check de site van www.backpackers.nl eens. Je kunt ze ook bellen, zij kunnen je ook aan goedkope tickets helpen. Hebben mij ook geholpen en op het nippertje nog een mooie vlucht voor een mooi bedrag gevonden!
Succes
Janneke

bij Gulf Air is het goedkoop! ik heb een enkeltje voor 750 euro op 10 December bij deze maatschappij