Hallo,
Ik start mijn reis eerst in Zuidoost-Azie en wil half mei naar Australie vertrekken. Ik denk erover om mijn vlucht daar pas te boeken, omdat het wellicht goedkoper is. Heeft iemand daar ervaring mee? En welke stad/plaats is dan het goedkoopst om op te vliegen?
Alvast bedankt!!
Met www.airasia.com kun je vanaf Kuala Lumpur Maleisie naar Perth, Melbourne of the Gold Coast vliegen. Zeer goedkoop en goed te doen. Het is ook nog leuk in de prijs als ze leuke acties hebben. Het is wel raadzaam deze bijtijds te boeken voor de prijs. Verder vliegt Jetstar.com.au ook naar verschillende plaatsen van en naar Australie vanuit Azie.
Zoals ik al schreef met Airasia naar Australie kun je vanaf Kuala Lumpur Maleisie lezen helpt soms ook. Met Jetstar weet ik het niet precies. Dus ik zou zeggen ga naar www.jetstar.com.au en zoek het op zo moeilijk is het allemaal niet.
Zoals ik al schreef met Airasia naar Australie kun je vanaf Kuala Lumpur Maleisie lezen helpt soms ook. Met Jetstar weet ik het niet precies. Dus ik zou zeggen ga naar www.jetstar.com.au en zoek het op zo moeilijk is het allemaal niet.