Voor +/- 6 maanden lekker WEG!

Haaaaai Reizertjes :dag:

Ik heb zojuist in een impulsieve actie besloten te stoppen met mijn baan,
en er even een half jaartje ofzo lekker uit te gaan.

Maybe Australie/Bonaire/Italie/Frankrijk is ook prima…
Iig WEG!

Daar ergens een leuk baantje vinden, en heerlijk genieten.

Ben per direct beschikbaar :hihi:

Ik ben Eliza (Vrouw), 22 jaar!
En vraag me af of er hier iemand voor in is…
Heb mn vrienden niet over kunnen halen, wegens het werk!

Jongen of meisje…Maakt niet uit!! :smiley:

Heb je er zin in, of heb je een leuk idee?

Ik hoor van jullie! ([EMAIL=“Eliza_lwd@hotmail.com”]Eliza_lwd@hotmail.com)

Groetjes!

Hoi Eliza!
Ik herken je verhaal, ik wil nagenoeg hetzelfde gaan doen… Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…

Misschien ook wat voor jou? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Dit lijkt mij een super idee!!

loop al lang met het idee om dit te doen!! als je nog wil, stuur mij effe een mail naar mjrietveld86@gmail.com!!

hoor van je

Gr marco Rietveld

Hi Marco (en alle anderen natuurlijk)

De bijeenkomst wordt op 21 februari om 17 uur in Eindhoven gehouden. Zie oproep die gisteren door Plien is geplaatst op deze website, er komen volgens mij best veel geinteresseerden die dit jaar op reis willen en een reisgenoot zoeken… Ik ga er iig naartoe, je doet altijd ideeen op, en gezellig om mensen te ontmoeten die dezelfde droom hebben!

Het wordt gehouden in cafe/restaurant heet de Effenaar en daar is GEEN carnaval, va 17 uur
Het adres is Effenaar
Dommelstraat 2
5611 CK Eindhoven

Als je geinteresseerd bent, was het verzoek van Plien om ff aan haar door te geven dat je komt… Als je ff naar de oproep van gistreren gaat staat daar haar mail en telnr.

Groetjes!